KalleR Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Orka bry sig om en brinnande tygbit. Orka bry sig om skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ännu ett tydligt tecken på att Moderaterna är ett parti som inte vet vad de vill och handlar innan de tänker. Kan också jämföras med en tonåring, som börjar röka och dricka för att få uppmärksamhet. "Fan, vi har ju inte blivit sedda på ett tag. Vad ska vi göra?" "Jag vet! Vid distriktsmötet kan vi ju bjuda in Skånemoderaterna." "Nej fan... det kommer inte fungera. Aldrig i livet att jag skulle erkänna efter alla dessa år, att jag faktiskt inte har något emot Skåne." "Vi bränner deras flagga." "Hmm... tja, det fungerade ju för Gyllandsposten." S33 my p01nt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 http://img57.imageshack.us/img57/1160/skanebk9.png Skåningar kan vara agressiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Muget onødigt sant dær. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Bränna flaggor är väl jävligt fjantigt, men att snacka skit om Skåne tycker jag är helt rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vaddå be om ursäkt?!? Jävla fittor! De ska slängas ur MUF allihopa i MUF stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Ännu ett tydligt tecken på att Moderaterna är ett parti som inte vet vad de vill och handlar innan de tänker. Kan också jämföras med en tonåring, som börjar röka och dricka för att få uppmärksamhet. "Fan, vi har ju inte blivit sedda på ett tag. Vad ska vi göra?" "Jag vet! Vid distriktsmötet kan vi ju bjuda in Skånemoderaterna." "Nej fan... det kommer inte fungera. Aldrig i livet att jag skulle erkänna efter alla dessa år, att jag faktiskt inte har något emot Skåne." "Vi bränner deras flagga." "Hmm... tja, det fungerade ju för Gyllandsposten." S33 my p01nt? MUF Stockholm är väl tonåringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 För bövfelen! Vadan detta flaggbrännande? Varför inte bara ta handling och gräva bort skiten! Nej... HAHAHAHA Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Och nu håller vi en tyst minut för rabarberns skull. Det där skrattade jag friskt åt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Tycker det låter mysigt när flickor pratar skånska. Fast det är väl nån konstig fetish jag har dragit på mig. Redigerad 7 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts