Kebab Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Totalt meningslöst inlägg, hade i princip ingeting att göra med ämnet.. Nejdå, jag editerade lite efteråt. Och faktum är att det hör till ämnet; jämför bara dina åsikter med rabarbens: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=sk%E5ne Nåja, den här tråden är i vilket fall dömd att misslyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 z0mg!!1 så får du itne seja om skånne! Då blir vi ledsna i ögat1! :'( Sorry. Hatar inte Skåneland, hatar bara skåningar.. Personangrepp är myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sorry. Hatar inte Skåneland, hatar bara skåningar.. Personangrepp är myspys. Låter bättre... Nej, skämt osido (eller?) Skåne är ett trevligt ställe att bo på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 ÖÖÖÖH, HATA SKÅNELAND!!11 JÄVLA DANSKJÄVLAR!111 Jag kan iaf säga en sak, vi pratar inte danska där, inte ens dansk dialekt ... Och btw, skåne har varit svenskt i flera hundra år ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Låter bättre... Nej, skämt osido (eller?) Skåne är ett trevligt ställe att bo på... å sido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag kan iaf säga en sak, vi pratar inte danska där, inte ens dansk dialekt ... Och btw, skåne har varit svenskt i flera hundra år ... Men har du saft i huvudet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 HEJJA SKÅNE! jävla tattare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag kan iaf säga en sak, vi pratar inte danska där, inte ens dansk dialekt ... Och btw, skåne har varit svenskt i flera hundra år ... Synd bara att det bor folk som dig i skåne, som ger oss "vanliga" Svenskar en sne syn på er skåningar.. Alla kommer fatta detta utom möjligtvis du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 å sido Jajustdetja! Du skåning, du skåning Nu ska vi ud å eda gröd Å doppa den i honung Så blir du tjock å fed! Tyckte den passade in här, och den är allmänt tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Men har du saft i huvudet eller? Yes. Synd bara att det bor folk som dig i skåne, som ger oss "vanliga" Svenskar en sne syn på er skåningar.. Alla kommer fatta detta utom möjligtvis du själv. Vadå "vanliga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Vadå "vanliga"? Haha, som sagt. Du reflekterade inte äns på mitt verkliga syfte, och undrar bara vad jag menar med vanliga.. Case closed, your a nutcase. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Men vafan! :'( Edit: Varför ? Varför hatar ni Skåne? Varför?! För ni pratar konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 HATA SKÅNE FÖR NI SUGER HÄSTPYNG I SKOTER!!!!!!!111 ----------- tja... vem bryr sig? Låt några småkillar bränna en flagga om dom vill. Det är inget jag tar på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag bryr mig inte att dom bränner flaggor men vafan har folk emot skåne? Man vill ju snart bli ett eget land så man slipper allt skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag bryr mig inte att dom bränner flaggor men vafan har folk emot skåne? Man vill ju snart bli ett eget land så man slipper allt skitsnack. Då är det bara att rösta på skånepartiet...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Låter bättre... Nej, skämt osido (eller?) Skåne är ett trevligt ställe att bo på... Inte lika trevligt när Folkpartiet inför språktest, då lär ni åka ut allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Aja, vrf hata skåne ? Problemet är att vi heller inte har någon anledning till att inte hata skåne. Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hata Skåne friskt humör, skjut en häst utanför. Skåne är en stor tumör, låt den växa utanför. -- Själv tycker jag bara man blir irriterad på skåne för alla jävla "skånepatrioter" o liknande, jag nämner inga namn *HOST* rabarb*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jahapp då delar skåne samma öde som danska flaggan, dom är också väldigt lika varandra. Man vad kan Skåningarna ha gjort för fel? Dom ritade antagligen någon serie om Birger Jarl eller nåt. Ska ni inte också ta flaggan och lägga den på gatan så man får välja om man vill trampa eller gå runt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Muget onødigt sant dær. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts