pillipossa Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det här blir ju bara värre och värre. Ungmoderater brände den skånska flaggan När kan vissa sluta vara emot Skåne och istället vara schysta/fredliga mot varandra. Blir så arg av det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 När kan vissa sluta vara emot Skåne och istället vara schysta/fredliga mot varandra. Blir så arg av det här När det inte tillhör Sverige längre. Skoja, jag har ingenting emot Skåne. och så måste man göra en ny tråd för vaaaarje nyhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Men vafan! :'( Edit: Varför ? Varför hatar ni Skåne? Varför?! Redigerad 6 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 För bövfelen! Vadan detta flaggbrännande? Varför inte bara ta handling och gräva bort skiten! Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 För bövfelen! Vadan detta flaggbrännande? Varför inte bara ta handling och gräva bort skiten! Men wtf ?! Det är rasism, kränkande behandlingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Och nu håller vi en tyst minut för rabarberns skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Kan inte mer än hålla med... Ska det jämnas med marken istället? Nej nu var jag elak... Ledsen! Edit: Hälsning från Rabarbish: "Det är väl bra att dom hatar oss, vi hatar dom också och skulle mer än gärna flyta bort från er" Redigerad 6 mars, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Och nu håller vi en tyst minut för rabarberns skull. I take over!! Kan inte mer än hålla med... Ska det jämnas med marken istället? Nej nu var jag elak... Ledsen! Look, varför hatar ni skåne? Varför hata ett fint landskap som ni själva har räddat, och tagit tillbaka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Littlerabarben Skåne är säkert fint och underbart och allt det. Men det är ju alltid roligt att reta dom som överreagerar. ..så kör hårt! Redigerad 6 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Frågan är väl mer varför du tar oss så överextremt seriösa när det är ren upenbarelse att vi endast är ironiska. Edit. KUKKEBABEN ÄR IVÄGEN :] Hälsning från Rabarbish: "Det är väl bra att dom hatar oss, vi hatar dom också och skulle mer än gärna flyta bort från er" Redigerad 6 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Vem bryr sig? Om några idioter hatar ett landskap av någon obefogad anledning gör väl ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Varför lägger ni inte bara ner den extremt uttråkande skånekonflikten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag har ingenting emot Skåne, och jag har ingenting emot invandrare i sig. Men jag har emot kriminalitet. Och jag undrar hur det kommer sig att det finns så många kriminella invandrare i ett litet samhälle? Jag menar, Malmö. Endast där jag varit, får dom inte samma rättigheter? Troligtvis inte - jävla skitsverige. Anyways. Jävla knäppgökar som bränner upp Skånes flagga sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Littlerabarben Totalt meningslöst inlägg, hade i princip ingeting att göra med ämnet.. -------- Aja, vrf hata skåne ? Tycker inte att man ska bränna/gräva bort ett område som tillhör sitt eget land. Vi har gjort så mycket för er!! (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Totalt meningslöst inlägg, hade i princip ingeting att göra med ämnet.. -------- Aja, vrf hata skåne ? Tycker inte att man ska bränna/gräva bort ett område som tillhör sitt eget land. Vi har gjort så mycket för er!! (tror jag) Skåne är Sveriges blindtarm. Ingen vet vad den gör där, eller varför den är där. Den gör Sverige inget gott. Inget ont heller för den delen... Men viva la skåne-konflikter! Kan tillägga att jag själv är Skåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hata Skåne friskt humör, skjut en häst utanför. Internet is serious business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Hälsning från Rabarbish: "Det är väl bra att dom hatar oss, vi hatar dom också och skulle mer än gärna flyta bort från er" Med risk för att upprepa vad andra har sagt.. Det enda osm var kul med skåne-debatten var att få rabarben att dampa, ingen (i stort sett) har väl nånting emot Skåne egentligen. lägg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 ÖÖÖÖH, HATA SKÅNELAND!!11 JÄVLA DANSKJÄVLAR!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ack, ack. Dessa moderater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 ÖÖÖÖH, HATA SKÅNELAND!!11 JÄVLA DANSKJÄVLAR!111 z0mg!!1 så får du itne seja om skånne! Då blir vi ledsna i ögat1! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts