Jump to content

Ungmoderater brände den skånska flaggan

pillipossa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Kan inte mer än hålla med...

Ska det jämnas med marken istället? :blink:

Nej nu var jag elak... Ledsen!

Edit:

Hälsning från Rabarbish: "Det är väl bra att dom hatar oss, vi hatar dom också och skulle mer än gärna flyta bort från er"

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är väl mer varför du tar oss så överextremt seriösa när det är ren upenbarelse att vi endast är ironiska.

Edit. KUKKEBABEN ÄR IVÄGEN :]

Hälsning från Rabarbish: "Det är väl bra att dom hatar oss, vi hatar dom också och skulle mer än gärna flyta bort från er"
1064_3_854473_0.jpg Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingenting emot Skåne, och jag har ingenting emot invandrare i sig. Men jag har emot kriminalitet. Och jag undrar hur det kommer sig att det finns så många kriminella invandrare i ett litet samhälle? Jag menar, Malmö. Endast där jag varit, får dom inte samma rättigheter? Troligtvis inte - jävla skitsverige. Anyways. Jävla knäppgökar som bränner upp Skånes flagga sådär. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Totalt meningslöst inlägg, hade i princip ingeting att göra med ämnet..

--------

Aja, vrf hata skåne ?

Tycker inte att man ska bränna/gräva bort ett område som tillhör sitt eget land.

Vi har gjort så mycket för er!! :blink:(tror jag)

Skåne är Sveriges blindtarm. Ingen vet vad den gör där, eller varför den är där. Den gör Sverige inget gott. Inget ont heller för den delen... Men viva la skåne-konflikter!

Kan tillägga att jag själv är Skåning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:blink:>_<

Med risk för att upprepa vad andra har sagt.. Det enda osm var kul med skåne-debatten var att få rabarben att dampa, ingen (i stort sett) har väl nånting emot Skåne egentligen. >_< lägg ner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor