Eudoros Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sökte, men hittade inget, så jag skapar en tråd om det. Jo, det jag söker är ett boxningsspel till PC, och jag vet att det finns Fight Night och liknande till konsol - men finns det något liknande till PC? Tipsa på om ni har/har spelat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Little Fighters 2 annars kan du ju leta upp en emulator till nån mer nostalgisk konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Super Punchout!! till SNES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Fightingspel till PC? Kan inte vara så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Fightingspel till PC? Kan inte vara så kul. Det finns inget som är roligare än fighting spel till PC. Skaffa Neo Geo emulator, tanka hem Garou: Mark of the Wolves. Spela. Vinn. Känn den wünderbara känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Fightingspel till PC? Kan inte vara så kul. Det var inte frågan. -- Verkar som att det mest bara finns lite äldre spel, och det är tyvär lite nyare spel jag är ute efter... ..Aja, kanske får nöja mig med att skaffa Fight Night Round 3 till 360 då ändå. Men tack ändå för svaren. Självklart så är det bara att hojta till om någon annat vet något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det finns inget som är roligare än fighting spel till PC. Skaffa Neo Geo emulator, tanka hem Garou: Mark of the Wolves. Spela. Vinn. Känn den wünderbara känslan. Vad jag vet räknas emulatorer som warez? Rätta mig gärna om jag har fel. --- Det enda boxing-spel jag hittar är detta: Klicka här ...29:- på Ginza.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det enda boxing-spel jag hittar är detta: Klicka här ...29:- på Ginza.se Haha. Aja, verkar bättre än inget, så jag ska kolla upp det. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Vad jag vet räknas emulatorer som warez? Rätta mig gärna om jag har fel. Inte om du äger spelen du spelar. Jag.. Äger spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Jag tror att Rocky finns till dator . och finns fler än ett. Jag har rocky legends till ps2, det är kul som fasen. Man liksom tränar upp sin gubbe och klätrar upp för topplistan till slut så blir man världsmästare. Good luck! peace JohanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Sedan jag skrev det där så har jag hunnit skaffa Xbox 360 + Fight Night Round 3 (Som var jävligt bra, jo.) så jag är inte i något direkt behov utav boxningspel till PC längre... Redigerad 28 juli, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Sedan jag skrev det där så har jag hunnit skaffa Xbox 360 + Fight Night Round 3 (Som var jävligt bra, jo.) så jag är inte i något direkt behov utav boxningspel till PC längre... När jag spelade Rocky ville jag ha något till datorn men blev så ledsen över att jusst fight night round 3 inte fanns till dator. Det ser ju riktigt bra ut på både trailers och screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Finns iaf ett ganska bra wrestlingspel till datorn, WWE RAW Heter det Men jag förstår du vill ha boxning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts