kloak-råttan Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 GTA: VC ska de va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Vad f*n säger du? Bara för att det kommer nåt nytt ska man inte börja tycka skit om det gamla, GTA3 regerar!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Asså även om gta3 hackar ut av ett helvette på min dator (1200MHZ 512 RAM GeForce 2 ULTRA) så gillar jag det. MEN jag tror att VC kommer bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 JAg gillar Gta 3 fortfarande!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 Innan VC kommer ut håller jag fast vid att GTAIII är det roligaste spelet jag kört....Råttan om du tycker det suger så mycket varför är du medlem här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 20 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2002 för att det är för alla GTA spel <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Jo men GTAIII är ju bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Klart det e!!GTA 3 bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Råttan suger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Råttan suger Instämmer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 SLUTA SPAMMA!!!! Om du inte har något vettigt att säga tycker jag inte du ska vara på forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Varför drar du upp det här igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 snääälla hultan... kan inte du kicka rått-fan för min och alla andras skull!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 Vad är det för fel me råttan!!?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 snääälla hultan... kan inte du kicka rått-fan för min och alla andras skull!!!!!!!!!!! Och för min skull!!! SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 VA fan vad ni hackar....han får väll tycka som han vill!!!!och jag tror knappast att Hultenius kickar folk med en sån anledning-......alla får väll tcya som dom vill??! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 5 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 VA fan vad ni hackar....han får väll tycka som han vill!!!!och jag tror knappast att Hultenius kickar folk med en sån anledning-......alla får väll tcya som dom vill??! har du inte sett hur han spamar... det är inte för att han tycker att gta3 suger utan för att han spamar hela jävla tiden. du måste ju vara blind om du inte har sett det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2002 jag bryr mig inte om spam........varför är spam så drygt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts