StellHell Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ok, men då kan vi ju ta bort din röst till varför denna topicen skulle ha varning, alt. låsas. Du skulle ju kissa på dig om du sprang runt i botaniska trädgården, så du är ett lost case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Ok, men då kan vi ju ta bort din röst till varför denna topicen skulle ha varning, alt. låsas. Du skulle ju kissa på dig om du sprang runt i botaniska trädgården, så du är ett lost case. Haha... blir inte äcklad av blommer....bara sånna där konstiga saker med massa jävla hål i sig och sånt som den där blomman du postade där i slutet av förra sidan går inte o förklara det, så ingen idé att fortsätta diskutera det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det va ett jävla tjat. "LÅS TRÅDEN, LÅS TRÅDEN!111" Försvinn härifrån istället, då det bara är du som tycker topicen ska låsas.. fjant. VickeX är ju mer löjlig än jag när jag håller på om tjejsigar! (Även om jag faktiskt står fast vid sig-principen...) Men den allra första fingerbilden var jäkligt äcklig, på nåt sätt föreställer jag mig att man borrat i fingertopparna och kommit ner i benen på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Det är ju väldigt relativt hurvida man tycker en bild är stötande eller ej. Egentligen ska man ju ta hänsyn även om bara en enda person tycker bilden är stötande, men det kan ju bli lite drygt i längden när man till slut inte ens får posta en oskyldig bild på en halmmatta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Det är ju väldigt relativt hurvida man tycker en bild är stötande eller ej. Egentligen ska man ju ta hänsyn även om bara en enda person tycker bilden är stötande, men det kan ju bli lite drygt i längden när man till slut inte ens får posta en oskyldig bild på en halmmatta... Jo, men det där håller inte, T.ex jag lägger upp en bild på en PET flaska och då säger en av forumiterna den är stötande för HAN pga. av att hans pappa ramlade på en PET flaska och dog. Håller det? näe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jo, men det där håller inte, T.ex jag lägger upp en bild på en PET flaska och då säger en av forumiterna den är stötande för HAN pga. av att hans pappa ramlade på en PET flaska och dog. Håller det? näe. Det var det jag skrev i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Fyfan! Ser så jävla vidrigt ut. Det är äckligt och man får en hemsk kännsla av att slita bort den där blommen eller att pillra sönder dom där hålen I bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 fyyyfan va ecklit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 fyyyfan va ecklit! Hållä mäd!1!!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Bara på GTAsajten kan en harmlös Photoshopbild bli rena rama stadskuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Bara på GTAsajten kan en harmlös Photoshopbild bli rena rama stadskuppen. Precis, 3 sidor i en tråd är precis som en statskupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Fyfan! Ser så jävla vidrigt ut. Det är äckligt och man får en hemsk kännsla av att slita bort den där blommen eller att pillra sönder dom där hålen I bröstet. Någon fotoredigerar ett par bilder och helt plötsligt blir du sugen på att pilla tutte? Fy skäms. Bara på GTAsajten kan en harmlös Photoshopbild bli rena rama stadskuppen. Couldn't have said it better myself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Någon fotoredigerar ett par bilder och helt plötsligt blir du sugen på att pilla tutte? Fy skäms. Couldn't have said it better myself. Vem skulle inte pilla på en köttblomma på din tå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts