Jump to content

REQ; Bild på ett finger

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Ok, men då kan vi ju ta bort din röst till varför denna topicen skulle ha varning, alt. låsas. Du skulle ju kissa på dig om du sprang runt i botaniska trädgården, så du är ett lost case.

Haha... blir inte äcklad av blommer....bara sånna där konstiga saker med massa jävla hål i sig och sånt :blink: som den där blomman du postade där i slutet av förra sidan >_< går inte o förklara det, så ingen idé att fortsätta diskutera det ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det va ett jävla tjat.

"LÅS TRÅDEN, LÅS TRÅDEN!111"

Försvinn härifrån istället, då det bara är du som tycker topicen ska låsas.. fjant.

VickeX är ju mer löjlig än jag när jag håller på om tjejsigar! :blink: (Även om jag faktiskt står fast vid sig-principen...)

post-282-1173208585_thumb.jpg

>_<

Men den allra första fingerbilden var jäkligt äcklig, på nåt sätt föreställer jag mig att man borrat i fingertopparna och kommit ner i benen på nåt sätt >_<icon8_700622_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju väldigt relativt hurvida man tycker en bild är stötande eller ej. Egentligen ska man ju ta hänsyn även om bara en enda person tycker bilden är stötande, men det kan ju bli lite drygt i längden när man till slut inte ens får posta en oskyldig bild på en halmmatta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju väldigt relativt hurvida man tycker en bild är stötande eller ej. Egentligen ska man ju ta hänsyn även om bara en enda person tycker bilden är stötande, men det kan ju bli lite drygt i längden när man till slut inte ens får posta en oskyldig bild på en halmmatta...

Jo, men det där håller inte, T.ex jag lägger upp en bild på en PET flaska och då säger en av forumiterna den är stötande för HAN pga. av att hans pappa ramlade på en PET flaska och dog. Håller det? näe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan! Ser så jävla vidrigt ut. Det är äckligt och man får en hemsk kännsla av att slita bort den där blommen eller att pillra sönder dom där hålen I bröstet. :blink:

Någon fotoredigerar ett par bilder och helt plötsligt blir du sugen på att pilla tutte? Fy skäms.

Bara på GTAsajten kan en harmlös Photoshopbild bli rena rama stadskuppen.

Couldn't have said it better myself.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor