mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vissa andra forum har den här knappen, och jag må säga att den knappt går att klara sig utom om man är van vid den. Det finns ju en "View New Posts", går det inte att fixa en "Visa dina trådar-knapp" (helst utan att klistrade trådar ska hamna högst) Känns onödigt att behöva söka på sitt namn för att komma ihåg vilka topicar som man har skrivit i, samt kollat i redan. Eller är jag blind(!)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Visa dina trådar? Har läst igenom ditt inlägg några gånger men fattar inte vad det är du vill kunna se? Trådar du skapat själv ser du ju här. Men det var väl inte vad du sökte? Du vill kunna se alla trådar du skrivit i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Ja, i tidskronologisk ordning, utan att klistrade trådar hamnar högst upp. Sen hjälper ikonerna bredvid trådarna att se om man har läst nya inlägg i tråden eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det närmsta jag hittar är att du kan "prenumerera" på trådarna och sedan hitta huruvida nya posts är gjorda här. Du kan inte länka till ett forum med funktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Eftersom att man måste vara inloggad (duh) så tog jag screen, här heter det dock "Visa dina inlägg", men det visas ju som trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 "Visa inlägg sedan ditt senaste besök", det är ju samma som "View New Posts"...!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 "Visa inlägg sedan ditt senaste besök", det är ju samma som "View New Posts"...!(?) Ja...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Ja...? Ja, är det inte det vad du var ute efter...? (eller så feberyrar jag fortfarande.) Det är ju det du har ringat in. Redigerad 5 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Ja, är det inte det vad du var ute efter...? (eller så feberyrar jag fortfarande.) Det är ju det du har ringat in. Det är varken den knappen som tråden handlar om, eller som jag endast har ringat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Att det ska vara så svårt.. skriv en post och gå in på din profil så hittar du allt under Topics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Att det ska vara så svårt.. skriv en post och gå in på din profil så hittar du allt under Topics? Att det ska vara så svårt att läsa vad topicen handlar om. Känns onödigt att behöva söka på sitt namn för att komma ihåg vilka topicar som man har skrivit i, samt kollat i redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Att det ska vara så svårt att läsa vad topicen handlar om. Det är det dessa finurliga saker är till för. Redigerad 5 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det är det dessa finurliga saker är till för. Har jag översikt över alla forumdelar när man gör så? Vill jag se trådar som jag inte har skrivit i? Vill jag slippa gå till sega search, skriva in mr_tobbe i user (och något jävla dampande system som ska försöka hitta namn som börjar på det som jag skriver in, om man skriver snabbt och trycker på search blir det ofta något annat namn markerat), ändra till 7 days för att slippa se dessa 50 år gamla topicar vara högst upp för att de är klistrade, även fast att de borde ligga på sida 10 om allt bara var i riktig tidskronologisk ordning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts