Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Jag bryr mig faktiskt inte om man skriver med liten eller stor bokstav i början, jag kan läsa inläget och förstå vad personen menar endå (oftast) Det handlar inte om att förstå vad någon menar. Ser bara snyggare ut om saker skrivs korrekt. Redigerad 11 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Oroa er inte, stor-bokstav-fixet kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Oroa er inte, stor-bokstav-fixet kommer tillbaka Med tanke på så sällan som folk inleder med liten bokstav kommer det bara bli jobbigt de gånger man vill inleda med t.ex. en länk osv. Behöver vi verkligen detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 länk till denna topic. Det funkar ändå, trots liten bokstav. Vad jag minns funkade det även när spärren var på. Med tanke på så sällan som folk inleder med liten bokstav kommer det bara bli jobbigt de gånger man vill inleda med t.ex. en länk osv. Behöver vi verkligen detta? (Reverse quote-ordning ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 länk till denna topic. Det funkar ändå, trots liten bokstav. Vad jag minns funkade det även när spärren var på. (Reverse quote-ordning ) Om man använder "url"-tags...ja, det funkar med spärren. Dock inte om man bara vill slänga in en länk. Aja, eftersom jag använder stor bokstav oftast, tror jag iaf (?), så stör det väl inte mig antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Om man använder "url"-tags...ja, det funkar med spärren. Dock inte om man bara vill slänga in en länk. Aja, eftersom jag använder stor bokstav oftast, tror jag iaf (?), så stör det väl inte mig antar jag. Är inte så svårt att göra undantag i script för vissa grejer, ex. så att "http://" går att skriva med små bokstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts