Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 detta bör installeras igen då det hjälper till att höja kvaliten på inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 detta bör installeras igen då det hjälper till att höja kvaliten på inläggen. Dom flesta har fått det till en vana, så ser ingen större förlust nu när det är borta. Hultan vet redan om det, och han nämnde det också när han hade uppdaterat forumet. *quick editz0r* Då var man 20 år då! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Dom flesta har fått det till en vana, så ser ingen större förlust nu när det är borta. Hultan vet redan om det, och han nämnde det också när han hade uppdaterat forumet. Jag har också vant mig med tiden... Då var man 20 år då! xD <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 *quick editz0r* Då var man 20 år då! xD Congrats Stell-system-Hell! ---- Så länge inte problemet med att folk inte använder stor bokstav blir överhängande tycker jag inte att stor bokstav-funktionen behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) ja, den är tyvärr borta. tycker också att den borde återinföras. vad sägs om att protestera och bara skriva med små bokstäver? men men. Redigerad 5 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Skönt om man ska inleda inlägget med t.ex en länk i humortråden... Behöver ni en mod för att komma ihåg att meningar börjar med stor bokstav pojkar? ...tänkte väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Då var man 20 år då! xD Du förtjänar en röv i en strut. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Bara positivt! (notera min vana med stor bokstav ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Den enda jag sett som inte skriver med med stor bokstav är faktiskt Kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Den enda jag sett som inte skriver med med stor bokstav är faktiskt Kobbe Jag glömmer stora bokstaven ibland med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag glömmer stora bokstaven ibland med.Får man fråga varför? Är det en vanesak eller en hjärnskada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Min hjärna måste ha fullt upp att hålla reda på allt när jag sitter vid datorn. Ofta sitter jag och skiftar mellan msn och forumet. På msn skriver jag alltid bara med små bokstäver. Men här skriver jag alltid med stor bokstav i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Den enda jag sett som inte skriver med med stor bokstav är faktiskt Kobbe Care 'o meter: --l------------ _____ Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Får man fråga varför? Är det en vanesak eller en hjärnskada? Lathet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Mmm, det är ju så jobbigt att hålla in shift i en halv sekund då man skriver. Not. Redigerad 10 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Jag tycker inte den spärren var så dum ändå. Ville man använda liten bokstav av tex estetiska skäl så var det bara att "ändra" färgen på första bokstaven till svart. Redigerad 10 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag tycker inte den spärren var så dum ändå. Ville man använda liten bokstav av tex estetiska skäl så var det bara att "ändra" färgen på första bokstaven till svart. Frågan är ju om det är så många inlägg som börjar med liten bokstav nu att det är så jobbigt att vi behöver spärren igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Visste ärligt talat inte att den var borta =) Ända sen den funktionen vart invigd har jag blivit van att börja med stor bokstav =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Kort sagt: Kan man skriva korrekt svenska, så använder man: Stor bokstav i början av meningar. Skiljetecken. Alltså punk, komma, frågetecken, osv. Och flera saker som jag inte kommer på nu. Allt detta kan man utan en dum spärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag bryr mig faktiskt inte om man skriver med liten eller stor bokstav i början, jag kan läsa inläget och förstå vad personen menar endå (oftast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts