Krax Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Flow är ett litet flashspel som utspelar sig i vattnet. Man börjar som en liten organism som ska äta sig större och större, Ju djupare man kommer ju större blir fienderna och det blir svårare. Röd ring = Djupare Ner Blå Ring = Längre upp. Flow Ta gärna screenies var ni är i spelet. Själv har jag klarat bana 1 som sjöorm(?). Och är en manet just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Flow är ett litet flashspel som utspelar sig i vattnet. Man börjar som en liten organism som ska äta sig större och större, Ju djupare man kommer ju större blir fienderna och det blir svårare. Röd ring = Djupare Ner Blå Ring = Längre upp. Flow Ta gärna screenies var ni är i spelet. Själv har jag klarat bana 1 som sjöorm(?). Och är en manet just nu Klarade sjöormsbanan, väldigt snyggt och stilistiskt spel. Gillade inte maneternas attacksystem nog för att fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Fattar inte rikitgt, det händer ju inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Väldigt segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Mycket snyggare på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Fattar inte varför förvinner jag bara ibland? Redigerad 4 mars, 2007 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Mycket snyggare på ps3 Va? Har jag missat nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Mycket snyggare på ps3 Hahah vad kul du är..! Va? Har jag missat nått? Du har inte missat någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Flow ska släppas som ett litet nerladdningsbart spel till PS3, det stämmer. Det ska ta nytta av Sixaxis kontrollen är det tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Flow ska släppas som ett litet nerladdningsbart spel till PS3, det stämmer. Det ska ta nytta av Sixaxis kontrollen är det tänkt. Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Maneterna var ju inge kul för fem öre, slutade spela pga dom. Masken var cool däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hahah vad kul du är..! Vad? det är sant har du problem med det ellr? Den har snyggare grafik på ps3 och man styr med sixaxis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad? det är sant har du problem med det ellr? Den har snyggare grafik på ps3 och man styr med sixaxis Du tycker väl Ps3 är bättre på allting som finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Du tycker väl Ps3 är bättre på allting som finns? Nja inte allt men det här spelet är sjukt snyggare på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Spelet ser mer eller mindre likadant ut på PS3, bara det att det är högupplöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Happ... Bakgrunden blev gul och jag var en liten boll istället. Tog mig till det djupaste, dödade "bossen", men han droppade ingen gul plupp... Klarade jag spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Happ... Bakgrunden blev gul och jag var en liten boll istället. Tog mig till det djupaste, dödade "bossen", men han droppade ingen gul plupp... Klarade jag spelet? Samma för mig, han blev orange och frös fast. Sedan hände inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Klarade hela den där första med den maskliknanade saken, sedan minnst 90% av den orangeah "manetskaen", kom längst ner men där fanns inget..(?) edit: sry för min skrivstil atm. Redigerad 5 mars, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 MEN hur fan dödar jag manterna?!!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts