Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Är det nån som fått 100 % ??? Och Vad händer när man får det ??? Min kompis hade läst att man får 3 bodyguards ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 MAn får Frankie outfit och 3 bodyguards och massa skit, vet inte mer eftersom jag inte klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 K....låter grymt........ JAG HAR BARA 1 HIDDEN PACKAGE KVAR TILL 100 % ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 YES ! ..... ÄNTLIGEN 100 % Dett får man : 1. Hunter Vid Ocean Beach 2. 200 i Max-Liv 3. 200 i Max-BodyArmor 4. Oändligt med ammunition Till Alla Vapen 5. Alla Bilar Tål Dubbelt Så Mycket 6. Ny "outfit" med en t-shirt där det står : "I Completed Vice City And All I Got Was This Loosy T-Shirt" MOHAHA..... Jag Är Fan Bäst !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) oj,..... råka skriva dubbelt Redigerad 15 februari, 2003 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 YES ! ..... ÄNTLIGEN 100 % Dett får man : 1. Hunter Vid Ocean Beach 2. 200 i Max-Liv 3. 200 i Max-BodyArmor 4. Oändligt med ammunition Till Alla Vapen 5. Alla Bilar Tål Dubbelt Så Mycket 6. Ny "outfit" med en t-shirt där det står : "I Completed Vice City And All I Got Was This Loosy T-Shirt" MOHAHA..... Jag Är Fan Bäst !! GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 (redigerad) Tack......jag har suttit å spelat typ hel dagen.....men nu e d äntligen klart Klärderna man fick var skitcoola Undra hur många fler det är som klarat 100% Redigerad 15 februari, 2003 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag måste också klara det! ska bara hämta det från brorsan som har lånat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Tack......jag har suttit å spelat typ hel dagen.....men nu e d äntligen klart Klärderna man fick var skitcoola Undra hur många fler det är som klarat 100% JAg har också klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 har hört att man bara kan få 100% om man inte fuskar.. Stämmer det? Har fuskat nångång.. Och det vore juue jäkligt surt om man måste börja om helt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 har hört att man bara kan få 100% om man inte fuskar.. Stämmer det? Har fuskat nångång.. Och det vore juue jäkligt surt om man måste börja om helt.. jag vet inte.....jag bytte skin på gubben en gång.....men sparade inte.......men d lär ju inte gillas.........så jag vet inte FUSKA E TRÅÅÅÅKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 har hört att man bara kan få 100% om man inte fuskar.. Stämmer det? Har fuskat nångång.. Och det vore juue jäkligt surt om man måste börja om helt.. jag kan inte några fusk.. men jag har typ spelat varje dag sen det släpptes (nästan)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag kan inte några fusk.. men jag har typ spelat varje dag sen det släpptes (nästan)! Jag har inte kunnat spela så mycke .......eftersom jag bara har ps2:an varannan vecka....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Mowahahaha !!!! Man får livakter !!!! dom sitter innne i trofé rummet till man hämtar dom.....hur cool som helst !!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 (redigerad) Mowahahaha !!!! Man får livakter !!!! dom sitter innne i trofé rummet till man hämtar dom.....hur cool som helst !!!!!!!!!!!!!! För det första: grattis För det andra:Vilket troferum och vad har livvakterna för vapen?Kan man bara hämta dom en gång. Blev jäkligt sugen på att få 100% Redigerad 18 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Fett ME 2!!! ska hämta det från polarn men sen en massa prov i skewlan o grejjer *IIIIIKKK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 till höger direkt du kommer inte i vercetti estate.......mena har uzi....men min polares har mp5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag tror man kan hämta dom hur många gånger som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 jag tror man kan hämta dom hur många gånger som helst ja d kan du.....men dom kommer inte fram om du redan har några..........så du kan inte samla till en arme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SEMi Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Ge ta a Vajs Sitty: Som jag såg dig skriva i en annan topics... festlig "woper" eller vad den nu heter (din bild till höger) Själv diggar jag en som heter Psyduck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts