Kebab Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jo felaktiga artiklar det gör väl i princip alla tidningar, min syrra blev utsatt för våldtäckts försök och tidningen skrev att hon var 16 och hon är 13...men jag läste tidningen där det stod om britney och fan vad jag garva! Förstår vad du menar. När tidningen frågade mig "I vilken stad vill du gå på gymnaisum?" Och jag svarade "Linköping, eftersom vi ändå ska flytta dit inom en snar framtid", så skrev de "Linköping, eftersom vi ska flytta dit" Jag och mina familjemedlemmar blev under en ganska lång tid därefter grymt nerfrågade av alla nyfikna människor, som trodde att vi var på väg att flytta. :'( Tycker synd om dessa barn. Varken kevkef eller britney verkar verkar vara kapabla till att ta hand om barn. VOTERING! Jag röstar för att ungarna ska bli bortadopterade innan de blir för stora. Instämmer helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Tror detta är en rätt så överdriven nyhet. Som med all annan skit som aftonbladet skriver. Tror att det är mycket tack vare all media som det beror på att hon mår dåligt också. Vill hon raka huvudet så får hon fan göra det, vill hon supa o knulla då får hon göra det. Jävla media Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts