Jump to content

Britney spears hängde sig själv

ssfh
 Share

Recommended Posts

Alltså hon är nästa Anna Nicole Smith :blink:

Hur kan en supersnygg (åtminstone lite snygg) popstjärna förvandlas till en flintskallig ful människa som vill ta livet av sig på ungefär 2-3 år :ermm:

Är det ingen som tycker synd om henne ?

Alla som ville att hon skulle lyckas är ju inte normala, vill ni verkligen att hon skulle dö?

Ja visst, jag gillar henne knappast heller så som hon är och hon borde verkligen försöka bli normal igen, hatar också alla kändisar som knarkar och gör skandaler osv osv....

Men men, hoppas hon tar tag i livet nu, om hon inte gör de är hon nog död inom 1-2 år.

En fråga bara, hur ska hon få tillstånd att få barnen så som hon är, knarkar, super, självmordsbelägen.....isf är Federline mycket bättre trots att han också är lite konstig. Han är iaf normalare än Britney.

Anna Nicole Smith var inte snygg, inte popstjärna, inte flintis och hon tog antagligen inte livet av sig "med flit".

Jora, tycker hela skiten är ganska tragikomiskt, men visst tycker jag synd om Britney. Skulle inte vilja vara i hennes värld direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Alltså hon är nästa Anna Nicole Smith :blink:

Hur kan en supersnygg (åtminstone lite snygg) popstjärna förvandlas till en flintskallig ful människa som vill ta livet av sig på ungefär 2-3 år :ermm:

Är det ingen som tycker synd om henne ?

Alla som ville att hon skulle lyckas är ju inte normala, vill ni verkligen att hon skulle dö?

Ja visst, jag gillar henne knappast heller så som hon är och hon borde verkligen försöka bli normal igen, hatar också alla kändisar som knarkar och gör skandaler osv osv....

Men men, hoppas hon tar tag i livet nu, om hon inte gör de är hon nog död inom 1-2 år.

En fråga bara, hur ska hon få tillstånd att få barnen så som hon är, knarkar, super, självmordsbelägen.....isf är Federline mycket bättre trots att han också är lite konstig. Han är iaf normalare än Britney.

JAG behöver i alla fall ingen annan anledning än att hon är religiös för att önska henne död, men förutom det? Vem bryr sig? Britney Spears Must Die!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så otroligt påsaftat av aftonbluddret också.

omgomgo ogomgomg omgomg ogm o 666, rasist!!111!!1omgomgomgomgomgogmo antikrist!!1111!!!! ommogomgomgogomg lakan1!111!

Härliga "jaha-nyheter" på kvällsblaskorna nuförtiden.

Anna Nicole Smith-special sjuttifnutton sidor, hur/var/när gjorde hon sig förtjänst av det smöreriet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så otroligt påsaftat av aftonbluddret också.

omgomgo ogomgomg omgomg ogm o 666, rasist!!111!!1omgomgomgomgomgogmo antikrist!!1111!!!! ommogomgomgogomg lakan1!111!

Härliga "jaha-nyheter" på kvällsblaskorna nuförtiden.

Anna Nicole Smith-special sjuttifnutton sidor, hur/var/när gjorde hon sig förtjänst av det smöreriet.

You know, AFtonabladet i ett nötskal

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte kalla kultursidorna för skvaller.

Kanske inte, men den producerar väldigt många white trash-nyheter. Även extremt vridna, och i många fall helt felaktiga artiklar.

Vanligt är även skräckspridarna med folksjukdomar och hela det där, omg fågelinfluensan!!! (nej vi blev inte betalda av läkemedelsföretaget som ville sälja sina sockerpiller).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske inte, men den producerar väldigt många white trash-nyheter. Även extremt vridna, och i många fall helt felaktiga artiklar.

Vanligt är även skräckspridarna med folksjukdomar och hela det där, omg fågelinfluensan!!! (nej vi blev inte betalda av läkemedelsföretaget som ville sälja sina sockerpiller).

Jo felaktiga artiklar det gör väl i princip alla tidningar, min syrra blev utsatt för våldtäckts försök och tidningen skrev att hon var 16 och hon är 13...men jag läste tidningen där det stod om britney och fan vad jag garva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att hon har 3st barn va?

Tycker synd om dessa barn. Varken k-ked eller britney verkar verkar vara kapabla till att ta hand om barn.

VOTERING!

Jag röstar för att ungarna ska bli bortadopterade innan de blir för stora.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor