Eazy-e Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hahahaha hon försökte faktiskt hänga sig .Tycker att hon borde göra ett nyt försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Höhöhöhö :'( Word. Solidsnake är en cancersvulst på detta forum! För min del får han gärna hata Brittan, men oh my fucking god vad han skriver illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hahahaha hon försökte faktiskt hänga sig .Tycker att hon borde göra ett nyt försök Du va inte seriös nu va? Om du va seriöst blir jag orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Pixiegnom, Maimstream mfl: Srsy, tycker ni verkligen att detta är rörande? Det är väl klart att man kan skratta när personer som Britney Spears förfaller till skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Pixiegnom, Maimstream mfl: Srsy, tycker ni verkligen att detta är rörande? Det är väl klart att man kan skratta när personer som Britney Spears förfaller till skit Rörande nej. Men jag tycker endå att det är fel att skratta åt folk som försöker ta livet av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tycker synd om hennes barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Pixiegnom, Maimstream mfl: Srsy, tycker ni verkligen att detta är rörande? Det är väl klart att man kan skratta när personer som Britney Spears förfaller till skit Rörande är det inte, men jag finner det fel att önska någon självmord för att man inte tycker om den och är kändis. Det är ett människoliv vi pratar om, som alla andra. Det är inte mer rätt än att ge henne lika mycket hjälp som vilken annan människa som helst. Vi kan ju inte anse att hon är värd döden då hon inte är mindre mänsklig bara för att hon är Brittan. Hon har betett sig illa, det kan man hålla med om. Jag har inte på något vänster ansett det vara 'rörande' eller 'fruktansvärt' att hon har försökt med detta självmord, och jag finner verkligen deras 'anledning' till varför hon har gjort det som ett uselt påhitt, men att tycka att någon ska begå självmord och dö det är... Omänskligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Synd att hon inte lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Citerar en vän från när hon tittade på "Excorsisten": Hon är fl, ja hoppas hon dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har gått åt pipan för henne ganska länge nu. Gillade inte henne när hon var stor, men jag tycker fortfarande det är fördjävligt att ni tycker detta är roligt. Jag skrattade åt att hon rakade sin skalle, och åt att hon åkte in på ett behandlingshem, men INTE att hon försökte ta livet av sig. Era inlägg både här och i "Anna Nicole är död"-tråden visar bara hur pass omogna ni är. Man gör aldrig narr av någons död, utom om det rör sig om ett riktigt monster, som t ex Hitler eller Stalin. Varken Anna Nicole eller Brittan har skadat eller dödat någon, det värsta man kan anklaga dem för är att de står för ett ideal som kan vara farligt att försöka efterhärma... Hoppas Brittan blir av med sitt beroende och kommer kunna få ett normalt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Har gått åt pipan för henne ganska länge nu. Gillade inte henne när hon var stor, men jag tycker fortfarande det är fördjävligt att ni tycker detta är roligt. Jag skrattade åt att hon rakade sin skalle, och åt att hon åkte in på ett behandlingshem, men INTE att hon försökte ta livet av sig. Era inlägg både här och i "Anna Nicole är död"-tråden visar bara hur pass omogna ni är. Man gör aldrig narr av någons död, utom om det rör sig om ett riktigt monster, som t ex Hitler eller Stalin. Varken Anna Nicole eller Brittan har skadat eller dödat någon, det värsta man kan anklaga dem för är att de står för ett ideal som kan vara farligt att försöka efterhärma... Hoppas Brittan blir av med sitt beroende och kommer kunna få ett normalt liv... W0rd Redigerad 4 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Because i'm Craaaaazyy, i just can't see (eller hur fan den går) Tralalalala dööö, plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 – Personalen visste inte hur den skulle agera. Sedan började hon skrika: ”Jag är en bluff, jag är en bluff!” Det måste ha varit skrämmande, säger vännen till tidningen. Hahahahahahahahahahahahaha Tycker synd om hennes barn. Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kunde det inte varit Paris Hilton istället!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kunde det inte varit Paris Hilton istället!? Kunde det inte vara varenda kändis on drug istället? Jag stör mig så oerhört mycket varje dag på att det står i tidningen "Woot woot (insert valfri kändis) har fött ett barn" "woot woot (insert valfri kändis) körde bil full" etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Jag stör mig så oerhört mycket varje dag på att det står i tidningen "Woot woot (insert valfri kändis) har fött ett barn" "woot woot (insert valfri kändis) körde bil full" etc etc Håller med på den punkten. -- Måste vara jobbigt att vara kändis, tänk alla "problem" dom har hela tiden Redigerad 4 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ursäkta, men vad har hon gjort för ont mot dig? Hatar du Hitler? Har han gjort någon ont mot dig? Hahaha, kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) FAAAN att hon misslyckades hadde värkligen hoppas att hon skulle lyckas med hängningen . Jävla flintis Nödvändigt som tusan!1! Näe, det där gick inte hem. Tufft var det inte heller. Idiot. EDIT: Är jag den enda som tycker att Britney faktiskt var hot för ett par år sedan? Redigerad 4 mars, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Vad ska hända med henne fans som är under 10 år? Dom hänger väl på trenden och snart har vi massa barn hängande i skogen! Och skit hon misslyckades, ja det låter dumt men snälla har jag vart normal hittils? Redigerad 4 mars, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Alltså hon är nästa Anna Nicole Smith Hur kan en supersnygg (åtminstone lite snygg) popstjärna förvandlas till en flintskallig ful människa som vill ta livet av sig på ungefär 2-3 år Är det ingen som tycker synd om henne ? Alla som ville att hon skulle lyckas är ju inte normala, vill ni verkligen att hon skulle dö? Ja visst, jag gillar henne knappast heller så som hon är och hon borde verkligen försöka bli normal igen, hatar också alla kändisar som knarkar och gör skandaler osv osv.... Men men, hoppas hon tar tag i livet nu, om hon inte gör de är hon nog död inom 1-2 år. En fråga bara, hur ska hon få tillstånd att få barnen så som hon är, knarkar, super, självmordsbelägen.....isf är Federline mycket bättre trots att han också är lite konstig. Han är iaf normalare än Britney. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts