Crusader Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Trailer Handling: Resident Evil: Extinction is set in between 3 - 5 years after the events of Apocalypse. The Umbrella Corporation has failed to control a series of T-Virus outbreaks and the world's population has been almost wiped out. With very little humanity left, a handful of survivors are travelling around the remnants of the world in heavily armored convoys that go to the least populated parts of the world. Skådespelare: Milla Jovovich - Alice Oded Fehr - Carlos Olivera Ali Larter ("Heroes") - Claire Redfield Mike Epps - L.J. Iain Glen - Dr. Sam Isaacs Spencer Locke - K-Mart Jason O'Mara ("The Agency") - Albert Wesker Ashanti (MTV) - Nurse Betty Matthew Marsden (Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid) - Captain Alexander Slater Som ni märker så är varken Jill Valentine eller Angie Ashford. Sienna Guillory kunde inte vara med som Jill pga inspelningen av Eragon. (Hur de kommer förklara det här i filmen vet jag inte) Angie Ashford kommer iallafall redan vara död när filmen börjar. Det var mycket snack om att det skulle komma en 4:e film också och att de redan arbetade på ett manus till den. Men plötsligt så dök det upp ett medelande från Sony att detta är den 3:e och sista filmen i triologin. Det har ryktats om att Sony är intreserad av att starta om serien igen och göra nya filmer baserade på spelen som inte är kopplade till Paul W Andersons filmer. Iallafall så är nyheten om att det inte blir en 4:e film lite oroande för det kan betyda att de snabbt knytit ihop slutet för att göra en avslutning när det igentligen var meningen att komma en film till. Iallafall, jag ser mycket fram mot den nya filmen. Redigerad 4 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Häftig trailer, men Jovovich borde fara åt helvete. Har aldrid tyckt att hon passar i Resident Evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Ja, hon tar för mycket plats. Plus att hennes karaktär passar inte riktigt i RE världen. I första filmen så hade jag inget mot henne (Förutom att hon slog ner Zombies) men sedan så var där inga karaktärer från spelen i den heller. Men i Apocalypse så blev hon för mycket. Hoppas de tonar ner det i den här filmen. Men trailern är som du sa, häftig. Redigerad 4 mars, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 JAG ÄLSKAR DIG! Har väntat på nåt liknande sen Apocalypse släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Den här filmen verkar skiljas sig från de två första filmerna så jag e lite tveksam Men dom andra två filmerna har faktiskt varit helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts