oldsmobile Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Synd att min kamera inte är så bra :'( . Men om någon lyckas ta en bra bild så får ni gärna lägga upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Jag e inte så bra på sont här men kommer den att vara röd nu hela tiden? bara undra molnen börjar spricka upp Japp, solen lyste så starkt på månen att den blev fylld med energi och den slocknar aldrig Redigerad 3 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ser inget alls just nu, vet inte ens vart jag ska titta. Nån måne ser jag inte, och himlen ser inte annorlunda ut. Det är inte molnigt, så vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Såg den inte. Vet inte om det var moln eller träd som täckte. Yäyä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tog en bild men tog med digital zoom så det är urusel kvalitet. Skulle nästan inte synas på bild annars. Sååååå jag är osäker på om det är lönt att lägga upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tog en bild men tog med digital zoom så det är urusel kvalitet. Skulle nästan inte synas på bild annars. Sååååå jag är osäker på om det är lönt att lägga upp den. Klart det är lönt, jag missade det. Sprang runt förbryllad i flera minuter och letade efter fönster jag kunde se månen ifrån, men icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Molnigt här, så jag missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Klart det är lönt, jag missade det. Är osäker på det. Men men som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Detta har jag sett innan. Men något jag inte har seet men skulle vilja, är solförmörkelse. Det blir svart som på natten. Dock inträffar detta bara vart 500:e år.(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Detta har jag sett innan. Men något jag inte har seet men skulle vilja, är solförmörkelse. Det blir svart som på natten. Dock inträffar detta bara vart 500:e år.(?) Solförmörkelse är inget ovanligt direkt, den skedde i Sverige Mars 2006. Senast det var en total solförmörkelse, det du antagligen menar, var på 1950-talet, och nästa fulla solförmörkelse i Stockholm väntas bli 2927, så du kan vänta ett tag. Fast totala solförmörkelser sker inte bara i Sverige direkt. På jorden händer det flera gånger per år totalt, säkert. EDIT: Tack VickeX. Även om bilden inte var i någon vidare kvalitét så ser man ju iallafall vad det är. Redigerad 4 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Detta har jag sett innan. Men något jag inte har seet men skulle vilja, är solförmörkelse. Det blir svart som på natten. Dock inträffar detta bara vart 500:e år.(?) Jag har sett en, jag kan dö lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Såg lite av förmörkelsen igår, tycker inte det är nått speciellt men lite häftigt är det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag minns att det var solförmörkelse för ett ex antal år sedan, jag var och badade samtidigt och det vart wierd stämning på allt, fåglarna blev knäpptysta och ljuset var knasigt, det mörkt, fast det var ljust haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag minns att det var solförmörkelse för ett ex antal år sedan, jag var och badade samtidigt och det vart wierd stämning på allt, fåglarna blev knäpptysta och ljuset var knasigt, det mörkt, fast det var ljust haha . Minns det med, det måste ha varit 96-97 nån gång. Fast jag missade det, jag och en kompis satt inne och lekte med lego istället. :'( Jag blev svinsur när jag fick veta att jag hade glömt bort det. Fast det hade tydligen inte synts så himla mycket ändå. Menmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag minns att det var solförmörkelse för ett ex antal år sedan, jag var och badade samtidigt och det vart wierd stämning på allt, fåglarna blev knäpptysta och ljuset var knasigt, det mörkt, fast det var ljust haha . Det minns jag med, var ute och badade med några kompisar i min pool. Fåglarna kvittrade, överallt hördes ljud, en riktig fin sommardag. Så helt plötsligt vart allt tyst och det blev typ mörkare ute, kollade upp och såg att det var mörkt vid solen. Började grina, trodde jag skulle dö. TEH ENDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts