oldsmobile Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Japp snart är det månförmörkelse Läs mer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Idag? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Idag? Wtf, det är idag!. Får fan inte missa EDIT: Ser inget på grund av föroreningar i luften. Redigerad 3 mars, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Japp.Oj. Bäst jag avbryter allt cybersexande och letar fram månen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Det ser coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Japp ska ställa mig i fönstret nu för att verkligen kunna se . Edit:Så mycket moln :'( hoppas man ser när den blir röd. Redigerad 3 mars, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jävla urskog jag bor i. Syns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Moln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ser perfekt Den börjar bli rödbrun nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Sprang och kollade precis, man ser bara jättelite av månen. Fan, missade när den "täcktes" :'( GLÖM VAD JAG SADE! Det här ser ju svinhäftigt ut! Redigerad 3 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Var precis ut och tittade utav en slump, och såg det klart och tydligt. Känns mäktigt, man får verkligen en insikt om hur liten man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Var precis ut och tittade utav en slump, och såg det klart och tydligt. Känns mäktigt, man får verkligen en insikt om hur liten man är.Äh, vad gör det när människan är den intelligentaste djurarten på jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Gick ut och kika, såg coolt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Satan, missade när den slockande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Äh, vad gör det när människan är den intelligentaste djurarten på jorden? Du har verkligen svårt att släppa det där, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag e inte så bra på sont här men kommer den att vara röd nu hela tiden? bara undra molnen börjar spricka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Du har verkligen svårt att släppa det där, va? För dem flesta har jag någonting att mobba något för. Var glad att jag inte har dig på MSN. Fråga endast Kebab om hur jobbigt det är när jag drar upp om hans doppning var och varannan vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Såg det nyss, ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Här är hela månen mörkröd just nu. Förbannat mäktigt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts