Jump to content

VC\LC 24 Hours later

antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Mjo, den ÄR ju gjord på ett dyngn :P

Varför fortsätter du att göra så då? Jag skulle kunna gå flippa SA nu och sedan komma tillbaka imorgon och lägga en film. Men varför skulle jag göra det när jag kan chill och få det så bra jag kan? Folk säger det till dig i varje filmtråd du gör, du borde lägga ner mera tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför fortsätter du att göra så då? Jag skulle kunna gå flippa SA nu och sedan komma tillbaka imorgon och lägga en film. Men varför skulle jag göra det när jag kan chill och få det så bra jag kan? Folk säger det till dig i varje filmtråd du gör, du borde lägga ner mera tid.

Men jag tror att det är en bra ursäkt. "Men jag hade inte så mkt tid." Damn, gör en varannan månad istället, och bra filmer.

Även om jag måste hålla med om att den var bättre än tidigare. :P

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Men nu var det ju en 24 h film, som ska utföras på 24 timmar.

Och under dom timmarna så ska man göra det bästa man kan.

Och när 24 timmar har gått, Pling! Inga mer stunts, direkt till vegas och sedan ut till världen så att dom kan se vad man kan

ådstakomma på ett dyngn :P

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt!! Du lär dig!! Vad som saknas är häftigare stunts. :mellow: Bra musik denna gång, du har glömt allt vad långa intron heter och överediteringen är som bortblåst. Du kändes som ett hopplöst fall ett tag, men denna motbevisar det. Fortsätt så! :D

Men mer tid, ffs! Mer tid till varje video kommer göra dig riktigt duktig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spela filmer baklänges för att få mer tid på rullen är ajabaja.

Repriser fungerar.. En gång. Vissa klipp blev det lite väl mycket enligt mig.

Har inte sett dina andra, men tycker den var relativt bra.

w()rd. Skruva gärna tillbaka rullen, men något snabbare än vad den först spelades upp i. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste få påpeka, i din förra film hade du för många p2b med freeway, i den här hade du en hel del p2b med PCJ.

Försök att få mera variation på stunten, det blev långtråkigt efter ett tag :ermm:

--

Bra jobbat, Infernus-wallriden var mitt favoritstunt i filmen. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...