Mr.Magic Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Det såg ut som att dom två var i London/annan Engelsk stad. Varför vet jag dock inte. Om du såg förra avsnittet, eller om det var avsnittet innan det, så sa haitiern någonting om att de måste åka till Ukraina. Jag kommer inte riktigt ihåg varför, men det har med deras plan att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Om du såg förra avsnittet, eller om det var avsnittet innan det, så sa haitiern någonting om att de måste åka till Ukraina. Jag kommer inte riktigt ihåg varför, men det har med deras plan att göra. Hmm, det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Bästa avsnittet än så länge. Gillade Matt`s pappa listig jävel, även den nya tjejen verkar ha en skön förmåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Det här med Matt's Pappas kraft, så verkar det vara att han dels oxå kan läsa tankar.. men han kan oxå få fram "drömmar" och det vi såg som dom upplevde va nog deras värsta mardrömmar som jag förstod det? älskar när dom visar nya karaktärer, och se nya krafter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Grymt avsnitt! Bästa hittills. Synd att Rickey dog. Han var ju sjukt grym Heroes.S02E05 Bzzzzzzzzzzzaaapp!! Ny karakatär som kan leka med elektricitet. Matts pappa(?) verkar skum, någonting hände i hans lägenhet då Matt och Nathan var där, medans pappan gick därifrån och såg ond ut. Peter målade en målning , ingen super-cliffhanger direkt. Ingen cliffhanger, men bra slut. Ingen super-cliffhanger!? Har inte längtat efter att se ett nytt avsnitt (i s2) som efter detta. Sista scenen var iofs inte när han målade, det var att de hittade Rickey... utbränd *ba dump pschht*, och att Peter 'inte kan gömma sig längre'. Allt med Matts pappa var ju tokbra det med. Kusligt. Hiro-historien känns seg, hoppas att han kommer tillbaka till nutiden snart, att han 'gör' Yaeko (ohch typ blir sin egen farfarsfarfarsfarfars/.../farfarsfar, eller att White-beard är typ... Linderman. Jag vet inte, men något sådant iallafall. Håller med dig. Hirohistorien verkar så seg och tråkig, medans Ando iaf har en lite mer attraktiv storyline. Heroes är tillbaka, twistat och bra som vanligt. Grymt avsnitt. Gillade det som hände med Matt och Nathan. Blev riktigt sjukt när Matts ex-fru dök upp... Tjejen med elektriciteten är Bob's (ledaren för 'The Company') dotter, skulle jag tro. Och inte något med två av mina favoriter - Claire eller Sylar. Och varför sa Bennet åt Mohinder att han var på jobbet när han och killen från Haiti gick runt ute i någon stad? Mardrömmen var ju hemsk som sagt. Sedan undrar jag också varför han sa att han var på jobbet. Det såg ut som att dom två var i London/annan Engelsk stad. Varför vet jag dock inte. Nej nej, inte engelsk. Man kan inte bestämma land på en så kort fjutt. Om du såg förra avsnittet, eller om det var avsnittet innan det, så sa haitiern någonting om att de måste åka till Ukraina. Jag kommer inte riktigt ihåg varför, men det har med deras plan att göra. Ukraina , lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Nej nej, inte engelsk. Man kan inte bestämma land på en så kort fjutt. Av den korta snutt som visades så såg det Engelskt ut. Bara teorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Av den korta snutt som visades så såg det Engelskt ut. Bara teorier. Kan du specifera vad som såg engelskt ut tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Kan du specifera vad som såg engelskt ut tack! Tycker att omgivningen påminner om en engelsk stad. Eller så blandar jag ihop med något annat land. :/ SPOILER: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/i1j5klrzqba1.png Edit: Fixade länk i förebyggande syfte. Redigerad 26 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Tycker att omgivningen påminner om en engelsk stad. Eller så blandar jag ihop med något annat land. :/ Du blandar nog ihop det. Dock kan man tro att det är England, men det kan det inte vara. Ser mer ut som Ukraina eller något öststat land som Magic beskrev. En fabrik och en kyrka som ser ut som en rysk-ortodox. Förresten? Spoilerbild? Några kan tro att Haitiern eller Bennet är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Om det är någon som missat något avsnitt av säsong ett, så har Tv4 plus ett Heroes marathon idag. Dock bara del 1 - 13. Började 11.30 och slutar 21.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Missade lördagens heroesmarathon. Men jag ska försöka se säsong ett på annat vis. Verkar vara en jäkligt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Lov + juice + täcke + Heroes.S02E06.HDTV.XviD-LOL = total lycka. Bra avsnitt som vanligt. Hirohistorien fick lite mer fart, tycker den har varit seg, blev lite bättre idag. Äntligen fick man se lite action från Bennet också, tavlorna var intressanta. Peterhistorien fick man ju inte se så mycket av, men vem är denna Adam? Men framförallt: Sylar! Älskar hans onda look, hans onda röst, hans onda planer ... damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Men framförallt: Sylar! Älskar hans onda look, hans onda röst, hans onda planer ... damn. W.ord på det. Ni hade rätt. Bennet var i Ukraina , inte england som jag trodde . Bra avsnitt för övrigt, det hände rätt mycket. June 14:th 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) June 14:th 2008. Usch! Men nästa avsnitt verkar bli bra om man läser på NBCs hemsida. Men 11/5 står det ju på NBC. Menar dom typ inte, 5/11? Redigerad 30 oktober, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Usch! Men nästa avsnitt verkar bli bra om man läser på NBCs hemsida. Men 11/5 står det ju på NBC. Menar dom typ inte, 5/11? Man vänder på det i USA, så ja 5/11. Redigerad 30 oktober, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Man vänder på det i USA, så ja 5/11. Tack gode gud..! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Bra avsnitt som vanligt. Hirohistorien fick lite mer fart, tycker den har varit seg, blev lite bättre idag. Äntligen fick man se lite action från Bennet också, tavlorna var intressanta. Peterhistorien fick man ju inte se så mycket av, men vem är denna Adam? . Håller med dig. Undrar också vem denna Adam är. Annars var det ett bra avsnitt. Mest underhållande var absolut när Claire och han skrämde henne, ja ni vet vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Nytt avsnitt ute, mys. Satte igång det innan jag for, ska ses när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Såg nyss på del 7. Nu fick man reda på vem Adam är. Och West har fått reda på vem Noah Bennet verkligen är. Vad tror ni Adam har för krafter? Han kunde ju ta emot Peters "blixtattack" eller vad det var. Har Matts far verkligen dött nu? Och kommer Matt kunna kontrollera sina krafter som hans far? Hiro är tillbaka i "nutid" och fått reda på att hans far har dött. Jag skulle vilja se om Hiro riskerar tiden något mer, och går tillbaka i tiden för att rädda hans far? (Lite långsökt jag vet ) Peter kommer ihåg vem hans mor är, och Nathan fick reda på att Peter inte är död. Så jäkla spännade just nu. Redigerad 6 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Jag är stolt över mig själv! Vanligtvis kan jag inte motstå en spoiler, men nu, nu klarade jag det. Ska hålla mig borta från tråden tills jag kommer heeeem! <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts