Shady_4_life Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Har börjat titta lite på Heroes nu, men följer det enbart på TV4. Dagens avsnitt var grymt bra tycker jag. Lätt bästa serien efter Lost. okej? hur fan kan man placera LOST före Heroes? Heroes är så mkt bättre än Lost någonsin varit asså! plus så hatar jag att de kommer 3 jävla förvirrande säsonger till!!! grymma avsnitt av säsong 2 änsålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Riktigt bra avsnitt den här gången Sylar är tillbaka , men det goda för även ont med sig Nikki är ju även tillbaka . Fatta inte riktigt vad som hände i slutet, Claire visste väl om vad hennes pappa gjorde? varför vart hon så där för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Fatta inte riktigt vad som hände i slutet, Claire visste väl om vad hennes pappa gjorde? varför vart hon så där för? Därför att hennes pappa (the man with the hornbowed glasses) hade tillfångatagit West när han var mindre och typ utfört experiment. Tror jag. Bra avsnitt i övrigt. Men gillade inte heller att Nikki var tillbaka. Sylar ägde som vanligt, mitt i djungeln också. Spännande. Och vad fan ska Peter göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Därför att hennes pappa (the man with the hornbowed glasses) hade tillfångatagit West när han var mindre och typ utfört experiment. Tror jag. Men hon visste ju fortfarande om att han höll på med sånt? eller vart hon bara så för att han är så ung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 GAAH. Riktigt bra avsnitt! Bättre än de andra två, nu börjar det hända saker i alla fall! Nice att Sylar är tillbaka, surt att han inte fick hennes kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Sylar is back, OMG! He has lost his power! Och vart är han? Typ nya Lost, fast med Sylar, haha. Japanens röst som kom på Ando när han spelade måste vara bland de roligaste jag sett i denna serie, hahahahahha. Sedan tycker jag jämfört med andra, att bitarna med Hiro i historien (? - motsatsen till framtiden?- har hjärnsläpp) är så oerhört tråkiga. Händer ingenting typ. Däremot är det otroligt intressant att följa Peter. Slutet var fantastiskt! Sjukt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Att följa Peter är ju lätt roligast just nu, med tanke på att han har upptäckt sina krafter på nytt och är bland helt andra mäniskor och sånt tjafs, riktigt nice! BTW Sylar är ballast! Redigerad 11 oktober, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) E04. Oh.. my god! Mycket som hände i detta avsnitt. Molly hjälpte Matt att hitta sin pappa, som visade sig vara Mollys mardröm. Hur ska det gå för henne? Flyktingarna fortsätter sin resa mot New York, och på vägen är de nära att köra på Sylar . (:!!! Vem var han som Nathan såg i spegeln ? Edit: Blir kul att se mer av Monica. Hon verkar kunna ta efter saker hon ser (på tv)? Redigerad 16 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Inget Heroes heller den här veckan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Inget Heroes heller den här veckan eller? E04 kom ju ut i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 E04 kom ju ut i morse. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 E04. Vem var han som Nathan såg i spegeln? Det var ju Nathan själv, men kraftigt deformerad. Förmodligen av att ha kramat en levande atombomb. Sjukt bra avsnitt, mycket högre klass än de andra. Det enda jag störde mig på att det på något sätt kändes... förutsägbart, och Molly spelade inte jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Saknade Hiro i det här avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Syyyylaaaaaarrrrr! Han är nästan grymmare som en snubbe utan hans krafter, nu syns det hur mycket han brydde sig om sina krafter och vilka längder han går för att få tillbaka dem. Molly känns bara som en "inkastad" karaktär, för att få fler karaktärer. Jag förlorade hoppet för Maya och hennes bror i det här senaste avsnittet. Det känns som hennes kraft är lite väl stark, och den verkar vara lite väl lätt att 'sätta igång'. Peter känns bättre för mig nu, då han verkar ha en split-personality grej going on. Hälften Sylar vid ilska och överanvändande av krafter osv. Grymt bra avsnitt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 E04. Oh.. my god! Mycket som hände i detta avsnitt. Molly hjälpte Matt att hitta sin pappa, som visade sig vara Mollys mardröm. Hur ska det gå för henne? Flyktingarna fortsätter sin resa mot New York, och på vägen är de nära att köra på Sylar . Vem var han som Nathan såg i spegeln ? Edit: Blir kul att se mer av Monica. Hon verkar kunna ta efter saker hon ser (på tv)? Nej, allt hon ser överallt, inte bara på tv tror jag. Dock såg hon nu de två sakerna på tv. Bra avsnitt. Sylar är absolut roligast att följa trots att man 'hatar' honom lite, då han vill förstöra allt. Annars var det rätt okej med Claire också. Och det med Matts pappa var ju grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Du kan inte begära perfekt skådespel av en 11-åring. Sen är ju frågan hur kul det skulla vara om Molly vad 20-30~. Antagligen långt ifrån så bra som det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Heroes.S02E05 Bzzzzzzzzzzzaaapp!! Ny karakatär som kan leka med elektricitet. Matts pappa(?) verkar skum, någonting hände i hans lägenhet då Matt och Nathan var där, medans pappan gick därifrån och såg ond ut. Peter målade en målning , ingen super-cliffhanger direkt. Redigerad 23 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Heroes.S02E05 Bzzzzzzzzzzzaaapp!! Ny karakatär som kan leka med elektricitet. Matts pappa(?) verkar skum, någonting hände i hans lägenhet då Matt och Nathan var där, medans pappan gick därifrån och såg ond ut. Peter målade en målning , ingen super-cliffhanger direkt. Ingen super-cliffhanger!? Har inte längtat efter att se ett nytt avsnitt (i s2) som efter detta. Sista scenen var iofs inte när han målade, det var att de hittade Rickey... utbränd *ba dump pschht*, och att Peter 'inte kan gömma sig längre'. Allt med Matts pappa var ju tokbra det med. Kusligt. Hiro-historien känns seg, hoppas att han kommer tillbaka till nutiden snart, att han 'gör' Yaeko (ohch typ blir sin egen farfarsfarfarsfarfars/.../farfarsfar, eller att White-beard är typ... Linderman. Jag vet inte, men något sådant iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Heroes är tillbaka, twistat och bra som vanligt. Grymt avsnitt. Gillade det som hände med Matt och Nathan. Blev riktigt sjukt när Matts ex-fru dök upp... Tjejen med elektriciteten är Bob's (ledaren för 'The Company') dotter, skulle jag tro. Och inte något med två av mina favoriter - Claire eller Sylar. Och varför sa Bennet åt Mohinder att han var på jobbet när han och killen från Haiti gick runt ute i någon stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) Och varför sa Bennet åt Mohinder att han var på jobbet när han och killen från Haiti gick runt ute i någon stad? Det såg ut som att dom två var i London/annan Engelsk stad. Varför vet jag dock inte. Redigerad 23 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts