T-Bone Mendez Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Är det bättre? TV4 kommer inte få sina händer på säsong 2 innan den är avslutat, så ni kommer få sitta där med kuken i brevlådan när alla avsnitt från säsong 1 är över. Varför skulle dom inte få det? Det finns nåt avtal som säger att dom måste vänta några avsnitt som dom gör med PB och Lost. Anledningen till att dom är i början på säsong 1 är för att dom inte köpt in den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Varför skulle dom inte få det? Det finns nåt avtal som säger att dom måste vänta några avsnitt som dom gör med PB och Lost. Anledningen till att dom är i början på säsong 1 är för att dom inte köpt in den innan. Subtitles. Ringer det några klockor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Subtitles. Ringer det några klockor? Andra länder kommer ju alltid att ligga några avsnitt efter, men visst kan väl TV4 börja sända S02 innan det är avslutat i USA? Se bara på Lost, TV4 sänder väl avsnitten 3 veckor efter att de har gått i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 VILKEN JÄVLA CLIFFHANGER AAHHHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Canal+ ligger väl inte så långt efter?, har för att dom bara ligger nått avsnitt bakom USA. Redigerad 26 september, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 VILKEN JÄVLA CLIFFHANGER AAHHHH! Kunde inte sagt det bättre. GAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 heroes.s02e02.hdtv.xvid-xor Grymt bra avsnitt igenom alltihopa. Gillar det som hände med Claire, och jag älskade scenerna med Hiro och Peter... Att Peter lyckades komma lös och lära sig använda krafterna ägde, och Hiro var lite romantisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 S02E02 var inte så jättebra. Peter känns nu väldigt tråkig och uttjatad. Men Hiro är alltid lika gullig. Spoiler/ Kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Uttjatad? Ascoolt att han numer har "allas" krafter, är helt hjärntvättat och har märket i en kedje runt halsen.. Spoiler/ Kalle. Redigerad 3 oktober, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Uttjatad? Ascoolt att han numer har "allas" krafter, är helt hjärntvättat och har märket i en kedje runt halsen.. Spoiler/ Kalle. Nämn EN superhjälte som aldrig fått minnesförlust i en episod och sen återupptäcker sina krafter. Uttjatad idé liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Nämn EN superhjälte som aldrig fått minnesförlust i en episod och sen återupptäcker sina krafter. Uttjatad idé liksom. Batman. Han har inga krafter. HIHIHIHI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 S02E02 var helt okej! Att Hiro kommer utföra Takezo Kensei's stordåd kunde man ju räkna ut i E01. Alejandro och Maya (?) verkar intressanta, dock så stör jag mig på hennes röst. Ska bli kul att se vad Haitikillen (tog ett tag innan jag kände igen honom) och Claire's pappa hittar på nu. Nu längtar man till tisdag igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) S02E02 var helt okej! Att Hiro kommer utföra Takezo Kensei's stordåd kunde man ju räkna ut i E01. Alejandro och Maya (?) verkar intressanta, dock så stör jag mig på hennes röst. Ska bli kul att se vad Haitikillen (tog ett tag innan jag kände igen honom) och Claire's pappa hittar på nu. Nu längtar man till tisdag igen... Men, Kensei hade ju regeneration-grejen. Jag antar att det iallafall blir han som 'får flickan' (svärdsmedens dotter), medan Hiro står bredvid med sitt pateerade Hiro-leende, och ser väldigt väldigt nöjd ut. Bra avsnitt, kändes som att det öppnade många dörrar! Redigerad 3 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Har börjat titta lite på Heroes nu, men följer det enbart på TV4. Dagens avsnitt var grymt bra tycker jag. Lätt bästa serien efter Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Tyckte det senaste var ok och inget mer, inget hände som gjorde att man läääängtar till nästa vecka. Men Peters sits kan bli intressant att följa, även mexikanernas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Men ffs, det är inga mexikanare era freaks. Om ni såg avsnittet så skulle dom precis ta sig till Mexikanska gränsen. Dom är båda från Dominikanska Republiken. Tycker dock att det är ett väldigt coolt "par". Tvillingar där den ena ger och den andra tar. Lite god/ond över det hela. Om hon är rädd eller ensam så dör(mja, om det går så långt) dom hon tittar på. Han är den enda som kan ta och även tvinga bort "det". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 (redigerad) Om hon är rädd eller ensam så dör(mja, om det går så långt) dom hon tittar på. Han är den enda som kan ta och även tvinga bort "det". Ahh. Förstod inte riktigt varför det började rinna svart blod (?) ur hennes ögon. Så det är alltså därför. Redigerad 4 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 (redigerad) Bästa scenerna: E1: (Undrar vem, riktigt fantastiskt spännande. Undrar när vi får veta) All of them... I never expected that it would be you.E2: När hon blir attackerad i förhörsrummet / När Claire klipper av tån och Mr. Muggles ser på TV. Haha. Spännande att följa: Peter och Matt (Trots att jag inte gillar Matts karaktär) Betyg: E1: 4,5/5 E2: 2.7/5 Redigerad 5 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Spännande att följa: Peter och Matt (Trots att jag inte gillar Matts karaktär) Älskar Gregs (Grunberg, han som spelat Matt) karaktär! Känns på något sätt mest trovärdig, annars består Heroes av ganska stereotypa karaktärer. Inget fel med det, tvärtom - Serien bygger väldigt mycket på det icke-subtila, och Matt känns som en frisk vindpust i allt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Älskar Gregs (Grunberg, han som spelat Matt) karaktär! Känns på något sätt mest trovärdig, annars består Heroes av ganska stereotypa karaktärer. Inget fel med det, tvärtom - Serien bygger väldigt mycket på det icke-subtila, och Matt känns som en frisk vindpust i allt detta. Jag gillar Seresh mest. Han är en hjälte utan superkrafter och har en sån härligt lugnande röst. Det verkar också som om han har mer koll på saker och ting än vad man tror. Jag är spännd på vad deras plan för att störta The Company är . Snart är det tisdag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts