Kiedis Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Brukar ju vara uppehåll mitt i säsongen under vintern också, tror det är det de syftar på. Det där skrev inte jag , nåja skitsamma. Grym fight i ep.20 mellan Peter och Sylar, när dom ska skicka tillbaka Hiro och Ando för att döda Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Det där skrev inte jag , nåja skitsamma. Grym fight i ep.20 mellan Peter och Sylar, när dom ska skicka tillbaka Hiro och Ando för att döda Sylar Blev något fel med quotsen när jag skulle replya så tog bara bort den översta utan att kolla vilket namn det var Redigerad 17 maj, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 E22 - Boom. Grymt slut. Börjar gilla Sylar nu, han är så tuff och ond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Säsongsavslutningen var helt klart ok, hade väntat mig något annat dock Ska bli intressant att se hur dom bygger vidare på det här nu i säsong 2, om det blir samma karaktärer eller helt nya, att det kommer komma några nya är ju klart iochmed spinoff serien. Lite smålöjligt i slutet kanske med Hiro. Hoppas att bröderna Petrelli kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Säsongsavslutningen var helt klart ok, hade väntat mig något annat dock Hoppas att bröderna Petrelli kommer tillbaka Måste hålla med där, älska Peter. När jag blir stor ska jag bli som han. <3 Tkr också att slutet med Hiro blev lite fjantigt, trodde att det skulle vara Peter som landade där. Hiro kan väl bara transportera bort sig igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Måste hålla med där, älska Peter. När jag blir stor ska jag bli som han. <3 Tkr också att slutet med Hiro blev lite fjantigt, trodde att det skulle vara Peter som landade där. Hiro kan väl bara transportera bort sig igen? Anledningen till att det var Hiro var ju just för det var mannen på hästen som var ägaren av det legendariska svärdet. Vilket inte har något med Peter att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Anledningen till att det var Hiro var ju just för det var mannen på hästen som var ägaren av det legendariska svärdet. Vilket inte har något med Peter att göra. Herregud, det vet jag! Såklart. Men det visste man inte när han landade, då jag trodde att det skulle vara Peter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Herregud, det vet jag! Såklart. Men det visste man inte när han landade, då jag trodde att det skulle vara Peter. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Sylar dog för snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Sylar dog för snabbt. Han är inte död Season 2 Spoilers: S2 kommer handla om förra generationsens Hjältar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Han är inte död Hur vet du det? Redigerad 26 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Hur vet du det? Man fick ju se blodspår från den platsen där han låg som ledde ner till en brunn som han hade gått ner i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Man fick ju se blodspår från den platsen där han låg som ledde ner till en brunn som han hade gått ner i Jaha, så uppmärksam var jag . Vid vilken tidpunkt i avsnittet ser man det? (inte för att jag inte tror på dig, vill bara se själv ) Redigerad 26 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jaha, så uppmärksam var jag . Vid vilken tidpunkt i avsnittet ser man det? (inte för att jag inte tror på dig, vill bara se själv ) I slutet, när dom tror att allt är över, precis innan man ser Hiro åka tillbaka i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 I slutet, när dom tror att allt är över, precis innan man ser Hiro åka tillbaka i tiden. Åhh, jag såg ju det när jag kollade på avsnittet, men jag var för trött för att fatta att det var Sylars blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 FAN vad jag störde mig på slutet när Peter höll på att explodera. Varför inte bara sätta en kula i honom? Killen kan ju självläkas! Eller, varför inte bara göra som den osynlige mannen gjorde när Peter tappade kontrollen - knocka honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Hur många säsonger och sådär finns det? Blev tipsad om denna serie av en polare, ska nog försöka ta mig igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Hur många säsonger och sådär finns det? Blev tipsad om denna serie av en polare, ska nog försöka ta mig igenom den Än så länge finns det bara en säsong, med 23 avsnitt i. Senare kommer en spinoff-säsong med 6 avsnitt i. Till vintern (troligtvis) så börjar andra säsongen. Se första säsongen, skitbra serie! Redigerad 26 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Enligt NBC så börjar säsong 2 den 24 september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Enligt NBC så börjar säsong 2 den 24 september. Och då borde alltså Heroes: Origins visas under sommaren? Redigerad 26 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts