Kiedis Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Satt och slökollade på episod 1 när Canal+ visade repris för någon vecka sen, nu är nästintill fast, underbar serie, det är sällan jag har tid att följa en serie men Heroes tar jag mig tid att följa, ligger iof bara på episod 8 eller 9 så jag ligger lite efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Dom sköt ju pappan till Claire och tog bort hans minne, sen skulle Claire försvinna så att företaget inte får tag på henne. SPÄNNANDE SOM FAN! Ångrar mig nu, kom på att det dära är avsnitt 17 xD. Avsnitt 18: Det slutade med att Sylar skulle kolla på Peters hjärna! Man såg när Sylar började skära upp Peters huvud och att Peter skrek som fan. Man såg blodet droppa på golvet sen slutade det.! Spännande slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Ångrar mig nu, kom på att det dära är avsnitt 17 xD. Avsnitt 18: Det slutade med att Sylar skulle kolla på Peters hjärna! Man såg när Sylar började skära upp Peters huvud och att Peter skrek som fan. Man såg blodet droppa på golvet sen slutade det.! Spännande slut! Plus att Mohinder hängde i taket och också verkade hålla på att dö. Spännande som fan. Redigerad 22 april, 2007 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Värst är ju att Peter förlorade sitt emo-hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Värst är ju att Peter förlorade sitt emo-hår. Hörru...spoilertext Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Usch vad man längtar till tisdag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Usch vad man längtar till tisdag nu Men meenar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Men meenar du? Läste fel >.< Redigerad 22 april, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 HEEEEEEEEROEEEEEEEES Heroes.S01E19.HR.HDTV.XviD-TVFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 HEEEEEEEEROEEEEEEEES Heroes.S01E19.HR.HDTV.XviD-TVFF Laddar ner nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Åååh! Måste hem FORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Slutet var rätt ballt. Hiro kommer nog bli Hiros sensei. Typ skilla upp hans katanskills och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Peters hår var som vanligt, så jag antar att det regenerar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Skönt avsnitt. Slutet var ballt. Hoppas han framtids-Hiro säger mer än "Save the world" nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Jag älskar det där när Future Hiro säger YOU! Och Hiro säger me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Jävlar vad bra E20 var, förmodligen det bästa avsnittet hittills. Är det någon här som har läst graphical novels? Läste igenom de igår och finns faktiskt en hel del intressanta saker. http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_library.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Den här serien får jag börja titta på, tack för tipset. Redigerad 7 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Avsnitt 21, underbart!!!! Jävlar att Peter skulle börja sådära i slutet, så jäkla spännande. Det är bara 22 avsnitt i säsongen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 (redigerad) Avsnitt 21, underbart!!!! Jävlar att Peter skulle börja sådära i slutet, så jäkla spännande. Det är bara 22 avsnitt i säsongen va? Enligt tv.com ska det vara 23 avsnitt, varav det sista är 2h långt. Eller ca 1h 30 min blir det väl utan reklampauser. Angående avsnittet Inte det bästa, men ändå helt ok. Scenerna med Sylar och hans morsa kändes jävligt sorgliga, väldigt fina sekvenser imo. Edit Lite om E22: Man ska få reda på hur Peters och Nathans farsa dog och vem han var. Men som läsare av serien så vet jag iallfall så mycket som att han stred i Vietnam tillsammans med Linderman Sylar ska även "äta"(man vet ju inte vad han gör, men stod så på tv.com) en till hjältes hjärna. Om E23: 3 nya karaktärer kommer introduceras. Audrey Hanson (FBI-agenten) kommer tillbaka. Någon som ska vara död kommer tillbaka. Och tillslut. Redigerad 8 maj, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jäkligt bra serie. Har sett de första två avsnitten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts