Fiskaren Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Nu säsong 3 slut va? Eller fortsätter Volume 4 i samma säsong? Antar att S3 är slut sååååå tråååkigt jag kommer ha. BAAAHHHHHH!H!!HH!H!H!!!!!1!!1!!11!1!11!!! Bra avsnitt iallafall ^^ Nej nej det verkar som det blir 23 avsnitt. http://www.imdb.com/title/tt0813715/episodes#season-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 E13 var fan bra. Instämmer! Jag tycker fan att det går uppför för Heroes nu. Nu säsong 3 slut va? Eller fortsätter Volume 4 i samma säsong? Antar att S3 är slut sååååå tråååkigt jag kommer ha. BAAAHHHHHH!H!!HH!H!H!!!!!1!!1!!11!1!11!!! Bra avsnitt iallafall ^^ Jag tror att det är skillnad på säsonger och volumes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kzR Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag tror att det är skillnad på säsonger och volumes. No shit Sherlock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 No shit Sherlock! Knip igen, han visste ju inte. ... pKz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Michael Dorn for president! Redigerad 20 december, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Bump! Är det någon som tittar på heroes fortfarande?! Har nästan tagit ikapp en hel säsong nu, slutade kolla i februari. Såg precis 0406, så nu är jag bara ett avsnitt efter. Väldigt glad att jag tog upp heroes igen, säsong 4 är grym. En grej som är lite störande är att precis när jag hade kollat klart på prison break för några veckor sen(som jag också hade slutat titta på samtidigt som heroes) så hoppade skådespelaren Robert Knepper(T-bag) in i serien och dessutom spelar han samma typ av roll också. Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Bump! Är det någon som tittar på heroes fortfarande?! Har nästan tagit ikapp en hel säsong nu, slutade kolla i februari. Såg precis 0406, så nu är jag bara ett avsnitt efter. Väldigt glad att jag tog upp heroes igen, säsong 4 är grym. En grej som är lite störande är att precis när jag hade kollat klart på prison break för några veckor sen(som jag också hade slutat titta på samtidigt som heroes) så hoppade skådespelaren Robert Knepper(T-bag) in i serien och dessutom spelar han samma typ av roll också. Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig. s03e18 är nästa avsnitt jag ska se, har inte sett Heroes sen i mars eller nått, tycker s03 var helt ointressant och jag kollade bara för att, tyckte redan att det började gå nedför i säsong 2. Har resten av säsongen på datorn och den får väl ligga där tills jag känner sug efter det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Jag ser s04, och hittils så är det helt underbart bra! Tycker att Robert Knepper tillför mycket till serien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Jag ser s04, och hittils så är det helt underbart bra! Tycker att Robert Knepper tillför mycket till serien! Ja, det håller jag med om, och han passar ju perfekt in i rollen, men om man precis har sett Prison Break är det lite störande eftersom karaktären tappar trovärdighet när man känner igen honom som någon annan. Och så lite tankar kring Sylar. Förut hatade jag Sylar, det enda jag ville var att han skulle dö och försvinna. Men hans karaktär gör ju egentligen halva serien så nu tycker jag det är skönt att han är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan Claire och hennes roomie , förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Ja, det håller jag med om, och han passar ju perfekt in i rollen, men om man precis har sett Prison Break är det lite störande eftersom karaktären tappar trovärdighet när man känner igen honom som någon annan. Och så lite tankar kring Sylar. Förut hatade jag Sylar, det enda jag ville var att han skulle dö och försvinna. Men hans karaktär gör ju egentligen halva serien så nu tycker jag det är skönt att han är tillbaka. Ja det är sant! Det var ett tag sen jag såg Prison Break så jag tänkte inte så när Heroes började. Håller med till 100%! S Sylar är den som egentligen är intressant i den här säsongen hittils. Utan honom så skulle Parkman inte ha någon handling alls, och alla andra lallar mestadels runt utan att göra något. Hiro börjar dock bli intressant, han är den enda som har något riktigt mål förutom Sylar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan Claire och hennes roomie , förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält. Jag läste att de la till kyssen bara för att försöka höja tittarsiffrorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Jag läste att de la till kyssen bara för att försöka höja tittarsiffrorna. Har läst några nyheter om det där. En av dom första nyheterna dom släppte om handlingen i säsong 4 var att Claire skulle ha en homosexuell upplevelse . Dessutom när avsnittet närmade sig och dom började släppa bilder från det till tv.com så var bilden på kyssen en högupplöst bild på flera mb medans dom andra var små och internetanpassade. Lite fult ändå att dom använde det för att samla tittarsiffror, men jag ska inte säga att jag inte såg fram emot det efter att jag läste nyheten. Förresten, whats up med spoilervarningarna när första bokstaven blir dubblerad och ena hamnar framför spoilern? Är det jag som är trött eller? Redigerad 5 november, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag följer också de senaste avsnitten. Seriet har haft några perioder som har varit lite tjatiga, men nu är det bra igen tycker jag. Gillar den sexuella spänningen mellan Claire och hennes roomie , förhoppningsvis tar de det vidare för att tillfredsställa fansen Slutet på senaste avsnittet känns som början på något nytt, eftersom Hiro lär bli tvingad att skriva om historien ganska rejält. Nej tack, pallar inte med henne efter att hon var ett jävla hatobjekt i californication. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Den nya säsongen är helt okej, men ska jag vara ärlig så tycker jag att den överlag är ganska seg. Även fast hela världen-kommer-gå-under-om-vi-inte-gör-något-konceptet var väldigt uttjatat så hjälpte det i alla fall till att trappa upp spänningen och händelseförloppen. Jag tycker man får se färre och färre krafter som utövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Bump, Heroes har börjat igen. Spänningen är lite högre nu även fast det här är tveklöst den tråkigaste säsongen än så länge. Ep14. Wtf @ slutet - Nathan flyger, men hans senast absorberade färdighet var Claires?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Bump, Heroes har börjat igen. Spänningen är lite högre nu även fast det här är tveklöst den tråkigaste säsongen än så länge. Ep14. Wtf @ slutet - Nathan flyger, men hans senast absorberade färdighet var Claires?! Menar du inte Peter ? Men det är snurrigt, utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Menar du inte Peter ? Men det är snurrigt, utan tvekan! Jo, det var han jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jo, det var han jag menade. Claires pojkvän/ex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 började kolla på denna serie på onsdag och kan bara säger att den äger sjuuuuuuuuukt mycket! Är redan på avsnitt 8! Har alltså lyckats att undvika att se denna serie under 4 (?) års tid! Har i allaf all en massor av avsnitt att kolla på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts