MrNoNja Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 När brukar Heroes komma up på intrawebben? Tisdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Hur många avsnitt är det i säsong 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Stör mig lite på att varje gång fire-mom kommer in i bild brinner hennes händer. Som att hon är skitstolt över att hon kan göra eld. Haha, jag med! Jättefult! Jag har aldrig direkt sett henne göra något annat än att starta en eld i handflatan heller... Kan hon ens skjuta elden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Haha, jag med! Jättefult! Jag har aldrig direkt sett henne göra något annat än att starta en eld i handflatan heller... Kan hon ens skjuta elden? Antar att hon har liknande kraft som den där onda med blåa flammor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Antar att hon har liknande kraft som den där onda med blåa flammor. Jag är inte helt säker på det. Jag tror att hon mer bara kan tända eld på vilken kroppsdel som helst av sig själv, men aldrig skjuta. T e x fightas med brinnande knogar, eller värma upp en plats som hon gjorde med Claire. Ganska lamt oavsett. Spoilermarkerar inte det som varit med i tidigare säsonger, jag anser att alla som är någorlunda intresserade av serien bör ha sett det - någon gräns får man dra, annars är hela tråden fylld med svart text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Ep8 var en riktig besvikelse. Jag hatar den typen av avsnitt. Nu har vi i alla fall fått se Meredith in action... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2008 Jag är inte helt säker på det. Jag tror att hon mer bara kan tända eld på vilken kroppsdel som helst av sig själv, men aldrig skjuta. T e x fightas med brinnande knogar, eller värma upp en plats som hon gjorde med Claire. Ganska lamt oavsett. Well, hon sköt i ju i E08! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Antar att hon har liknande kraft som den där onda med blåa flammor. Haha, jag hade så jävla spot on rätt! Siana blev ägd, 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 e10 Jaha, jag fattar inte någonting. Ond, god, ond, god, ond, god... För övrigt ett spännande avsnitt. Lite skumt att flera inte förstod att det var solförmörkelsen som låg bakom deras förlorade krafter. Frågan är om krafterna kommer tillbaka sen när solen tittar fram, eller om solförmörkelsen fungerade som en trigger som "stängde av" deras krafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Haha, jag hade så jävla spot on rätt! Siana blev ägd, 'nuff said. Quiet, you! Den är inte riktigt samma ändå! Hon skjuter eldbollar väl? Hennes brorsa skjuter mer som en flamethrower. Redigerad 1 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Quiet, you! Den är inte riktigt samma ändå! Hon skjuter eldbollar väl? Hennes brorsa skjuter mer som en flamethrower. Oi, oi! Var så säker, dom har samma tekniker, men eftersom han är en efterbliven hillbilly som hon måste ta hand om så är han för dum för att göra eldbollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Var lite seg i huvudet nu, men, vad betydde slutet i e11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Var lite seg i huvudet nu, men, vad betydde slutet i e11? Eh, vem gav baby Claire till vem? Redigerad 2 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 (redigerad) Eh, vem gav baby Claire till vem ? Kaito - Hiros pappa - gav bebis-Claire till Noah Bennet - hennes adoptivpappa. Och fan att Elle skulle dö Redigerad 4 december, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Bra avsnitt! Synd med Elle dock. Jag förstår mig inte på Sylar - i framtiden skulle han vara mysig familjefar, men nu belv han elak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Bra avsnitt! Synd med Elle dock. Jag förstår mig inte på Sylar - i framtiden skulle han vara mysig familjefar, men nu belv han elak igen. Kommeru ihåg The Butterfly Effect? Den som Peter pratade om. It's happening - again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 (redigerad) Kommeru ihåg The Butterfly Effect? Den som Peter pratade om. It's happening - again. Egentligen inte, fast jag vet vad det innebär och det borde jag ha tänkt på iofs. Men det är ändå väldigt rörigt allting(kanske självklart). Det är så störande, jag vet ju aldrig vem jag ska "heja" på. Redigerad 6 december, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Bump. E12 var fan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 E13 var fan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Nu säsong 3 slut va? Eller fortsätter Volume 4 i samma säsong? Antar att S3 är slut sååååå tråååkigt jag kommer ha. BAAAHHHHHH!H!!HH!H!H!!!!!1!!1!!11!1!11!!! Bra avsnitt iallafall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts