Maimstream Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag gillar inte grejen med att Peter blir utsatt för knäppheter ännu en gång. Liksom oförstående utav sin kopierakraft i säsong ett, minnesförlust och förvirring i säsong två och nu placerad i en gangsters kropp och får röja runt med elakingar. Och att Mohinder upptäckte ett sätt att ge krafter till vem som helst verkar som en dålig nödlösning på brist på fantasi. Dock var Mrs Petrellis dröm lite lovande. Man bah undrar vad Adam gjorde i deeeeeeen. *ville skriva mycket* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag börjar bli förvirrad över alla som dött och vilka som lever . I E02 kändes det som att först dog någon för att sedan återuppstå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag gillar inte grejen med att Peter blir utsatt för knäppheter ännu en gång . Liksom oförstående utav sin kopierakraft i säsong ett, minnesförlust och förvirring i säsong två och nu placerad i en gangsters kropp och får röja runt med elakingar. Och att Mohinder upptäckte ett sätt att ge krafter till vem som helst verkar som en dålig nödlösning på brist på fantasi. Dock var Mrs Petrellis dröm lite lovande. Man bah undrar vad Adam gjorde i deeeeeeen. *ville skriva mycket* Jag tycker det är bra att Peter råkar ut för detta... Hans supah-powahs är ju extrema så det är ju trevligt när han blir nerlåst lite. Som när Son-Goku byter kropp med Ginyu i Dragon Ball, eller Bamse utan dunderhonung! Jag börjar bli förvirrad över alla som dött och vilka som lever . I E02 kändes det som att först dog någon för att sedan återuppstå . De är ju Heroes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag tycker det är bra att Peter råkar ut för detta... Hans supah-powahs är ju extrema så det är ju trevligt när han blir nerlåst lite. Som när Son-Goku byter kropp med Ginyu i Dragon Ball, eller Bamse utan dunderhonung! Jo, men det känns lite som att det händer mestadels bara för att Peter och Sylar inte ska stöta på varandra. Men det är det bara att vänta och se vad som händer nu när framtids-Peter är i nutiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 3x01 kändes en aning rörig, men x02 var betydligt bättre, tror det kommer bli en riktigt bra säsong. Kom att tänka på en sak. Caitlin, hon irländaren som Peter träffade i S02, sitter hon kvar i något slags 'paralell universe' eller vad? Taskigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 3x01 kändes en aning rörig, men x02 var betydligt bättre, tror det kommer bli en riktigt bra säsong. Kom att tänka på en sak. Caitlin, hon irländaren som Peter träffade i S02, sitter hon kvar i något slags 'paralell universe' eller vad? Taskigt läge.Hon råkade ju bli kvar i framtiden där viruset fanns. Men framtiden ändrade sig ju, så antagligen finns hon väl helt enkelt inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Kan nån reda ut hur allt står till med Peter och Nathan Petrelli? Alla de andra karaktärerna har jag koll på, men dom känns väldigt.. jobbiga på något sätt. Vad har de gjort? Vad händer med dom? Känns som att jag glömt bort allt från övriga säsonger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Mums, äntligen Good vs Evil på riktigt. Och så familjärt det blev. Snackar om S03E05. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 (redigerad) Mums, äntligen Good vs Evil på riktigt. Och så familjärt det blev. Snackar om S03E05. Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! Edit: Sådär ja. Det var ett trevligt avsnitt, många nya frågetecken skapades. Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär. Redigerad 14 oktober, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! Edit: Sådär ja. Det var ett trevligt avsnitt, många nya frågetecken skapades. Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär. Jag gissar på att det är Peter och Nathans farsa, då han säger något med "As you wish Mr.Petreli". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Jag gissar på att det är Peter och Nathans farsa, då han säger något med "As you wish Mr.Petreli". Jag tror också att det är Peters farsna när han säger Mr. Petreli. Bara jag som tycker att det här grymt spännande och knappt kan vänta tills nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Gosse, hade ju glömt att det var Heroes idag! Härlig överraskning, ska införskaffas snarast! Jag gissar på att Hiro stoppade tiden innan han högg Ando, och skaffade en massa låtsasblod eller något. Vem var det man fick se i slutet, har han varit med tidigare? Killen i respiratorn då, alltså. Jävla kul att ha Adam Monroe med i spelet igen! Jag gillar honom, av någon anledning. Skön skådis, intressant karaktär. Jag tror Hiro reser tillbaka i tiden eller något, för att rädda Ando. Nu börjar det bli spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag tror att Ando dör. Skämt å sido så tycker jag att det är väldigt mycket manusbajseri pågår. Korta scener, klipp hit och dit och händelser som händer på varandra. Jag saknar säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag tror att Ando dör. Skämt å sido så tycker jag att det är väldigt mycket manusbajseri pågår. Korta scener, klipp hit och dit och händelser som händer på varandra. Jag saknar säsong 1. Kunde inte sagt det bättre själv, serien är helt klart på nedgång tycker jag, denna vecka var väl helt ok, men förra...när dom reste bakåt i tiden sen fram i tiden, sen var dom i nutid. Det vart lite för mycket av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Det är trots allt sista säsongen av serien, så att det hoppas fram och tillbaka hela tiden är ganska befogat för att få in alla små detaljer. Mannen i sängen är Peter och Nathans farsa, yes box. Det är ju dessutom så att deras morsa såg honom i sin dröm, och hon ser ju in i framtiden med sina drömmar. Hon har ju även ljugit om att han är död för sina barn, och antagligen vill han väl hämnas på the company nu så det blir Far vs. Mor. Han var ju en topshot där förr och utförde experiment på barn och sån skit. Tycker det är asnajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Bra avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 S03 började för kraftigt, det vart lite för mycket av det goda. Nu är det helt underbart, E05 och E06 har varit toppavsnitt! Älskar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Det är trots allt sista säsongen VA?! Skojar du? Så det är bara typ 18 avsnitt kvar? När brukar Heroes komma up på intrawebben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ep07 ute. Kändes som ett ganska händelselöst avsnitt, egentligen. De drog bara ut på det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ep07 ute. Kändes som ett ganska händelselöst avsnitt, egentligen. De drog bara ut på det mesta. Håller med! Stör mig lite på att varje gång fire-mom kommer in i bild brinner hennes händer. Som att hon är skitstolt över att hon kan göra eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts