Boomer Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Såg senaste Heroes avsnittet i förrgår. Sa dom någonstans att Nathan dog? Skulle tippa på att Peter ger honom sitt blod. Förövrigt var det väl bra. Gillar inte riktigt det hela att Sylar ska ut och härja igen. Dö för fasen. Redigerad 7 januari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Tjena! nu har de gått närmare ett år sen avslutningen på heroes säsong 2. och jag undrar om NÅGON vet något om när fortsättningen kommer SAKNAR DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Tjena! nu har de gått närmare ett år sen avslutningen på heroes säsong 2. och jag undrar om NÅGON vet något om när fortsättningen kommer SAKNAR DET!!! Season three will open with a two-hour episode, set to air Monday, September 22, 2008. Redigerad 4 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Season three will open with a two-hour episode, set to air Monday, September 22, 2008. TAAAACK !!!!! dom kör som Prison Break med dessa 2timmars öppningsavsnitten faaaan vad sooft, längtar tills dess Sen vill jag påpeka att jag blir 19 om...ca 7minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 TAAAACK !!!!! dom kör som Prison Break med dessa 2timmars öppningsavsnitten faaaan vad sooft, längtar tills dess Sen vill jag påpeka att jag blir 19 om...ca 7minuter Prison Break börjar på fjärde säsongen 1:a september, om jag minns rätt. Åh, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Prison Break börjar på fjärde säsongen 1:a september, om jag minns rätt. Åh, grattis! helt rätt : tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Season three will open with a two-hour episode, set to air Monday, September 22, 2008. Var e källan på detta???! för idag i skolan så snackade en massa om att det ska starta den 5e september?! bland annat en lärare som sa det haha, någon som har en bra källa att förlita sig detta på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Var e källan på detta???! för idag i skolan så snackade en massa om att det ska starta den 5e september?! bland annat en lärare som sa det haha, någon som har en bra källa att förlita sig detta på??? http://www.imdb.com/title/tt0813715/episodes#season-3 Verkar f.ö. vara två avsnitt som sänds 22 sept. Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 S03E00 Uppe, strax kommer 01 upp! HEROES OMFG!!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 S03E00 Uppe, strax kommer 01 upp! HEROES OMFG!!1111 E00 har ju legat uppe hela dan. Dock inte sett det än. Hur som helst blir det tre serier att se senare idag. Heroes, How I met your mother och Prison Break. Härlig dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 E00 har ju legat uppe hela dan. Dock inte sett det än. Hur som helst blir det tre serier att se senare idag. Heroes, How I met your mother och Prison Break. Härlig dag! Gå och lägg dig, vi har skola imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 E00 har ju legat uppe hela dan. Dock inte sett det än. Hur som helst blir det tre serier att se senare idag. Heroes, How I met your mother och Prison Break. Härlig dag! Uhm, och jag har jobbat hela dagen. Ingen annan har bumpat så jo, E00 var nytt här. Blir det dubbelavsnitt nu eller? Fattar inte riktigt. Om 00 kom upp tidigt idag, och dubbelavsnittet skulle komma direkt efter så borde det vart uppe nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Uhm, och jag har jobbat hela dagen. Ingen annan har bumpat så jo, E00 var nytt här. Blir det dubbelavsnitt nu eller? Fattar inte riktigt. Om 00 kom upp tidigt idag, och dubbelavsnittet skulle komma direkt efter så borde det vart uppe nu eller? Jo det är dubbel, e01 finns uppe dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 E00 var ju en slags sammanfattning/intervjuer etc. Både E01 och E02 ligger ute nu. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Såg att E01 fanns precis när jag begav mig till skolan. Nu är E02 framme med. Vill...se...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 E01 har jag sett nu, kollar E02 på bussen hem tror jag. Vilken säsongstart! Drog igång på en gång, allt möjligt hände . Och Sylar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Ja, det var verkligen högt tempo. Nu jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 3x1: Slutet förstörde allt. Negerns luftfärd efter Mohinders kast kan vara den sämsta trickfilmningen i modern filmhistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Säsong 1 var ju "normalt" lång eller hur? Säsong 2 var väll typ bara 12 avsnitt eller nåt pga strejken? Eller är det ca 24 avsnitt i säsong 2 så jag har missat nåt? Glad att säsong 3 är här, är dock i USA nu och såg inte avsnittet på tv så får kolla när jag kommer hem, 2 avsnitt i rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Säsong 1 var ju "normalt" lång eller hur? Säsong 2 var väll typ bara 12 avsnitt eller nåt pga strejken? Eller är det ca 24 avsnitt i säsong 2 så jag har missat nåt? Glad att säsong 3 är här, är dock i USA nu och såg inte avsnittet på tv så får kolla när jag kommer hem, 2 avsnitt i rad 3 avsnitt i rad. "Första" var dubbelavsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts