Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Lost, 24 och Prison Break-trådar finns redan, men jag tycker Heroes förtjänar en också. Mr. Dumbom tipsade mig om serien för ett tag sen, så jag kollade på 2 avsnitt, redan efter det första fastnade jag direkt. Heroes handlar om ett gäng normala människor, men som sedan upptäcker att de har förmågor, som ingen annan har. Varje tavla målaren Isaac Mendez tecknar eller målar en tavla, slår den in inom en snar framtid. En polis märker att han kan läsa andra mäniskors tankar, och japanen Hiro Nakamura upptäcker hans förmåga att teleportera sig. Vissa grejer låter kanske lite löjligt när man läser det här, men serien är stört äg och rekommenderas! Ando Masahashi och Hiro Nakamura. Isaac målar en solförmörkelse medans han är drogpåverkad. Dagar senare sker en solförmörkelse. EDIT: La till lite bilder för att ge det hela ett lite mäktigare intryck. Redigerad 3 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har sett det första avsnittet. Hon tjejen som inte kan dö var ju inte precis ful Ser dock inte serien så mycket men ja, kanske ska göra någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Japp, helt underbar och spännande serie. Jag rekommenderar också att börja kolla på denna serien. Visst, storyn kan verka dålig och lite löjlig, för precis så tänkte jag också... Förrän här om dagen när jag fick tummen ur röven och kollade på E01 och fastnade direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Måste hålla med, riktigt fin serie. Kan låta som att den inte har riktigt potential, men om man bara ger den några avsnitt fastnar man. Följer med i USAs tempo, och kan väl säga att det kan bli lite "Lost-varning" på det, att de drar ut på det för mycket. Känns som det var evigheter sen det var två veckor kvar till bomben skulle slå ner, och det verkar inte aktuellt än på något avsnitt iaf. Men ännu är det inget problem, för som det är nu tycker jag tempot är fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Började kolla nån gång i slutet av 2006 och älskar verkligen serien. Senaste avsnittet var riktigt pwn. För er som undrar så börjar den här serien på TV4 nu till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Ja serien är förjävla bra. Bäst är ju Hiro! Älskar att han är så jävla glad hela tiden, oavsett vad som händer. Det var en riktigt skön känsla att se på serien när det hade släppts 17 avsnitt och bara plöja igenom dom. Jobbigt att behöva vänta på dom nu som med Lost, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har sett reklam för denna på Canal + den senaste tiden, och det verkar faktiskt bra. Har dock inte sett något avsnitt än, men jag tänker göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Har sett reklam för denna på Canal + den senaste tiden, och det verkar faktiskt bra. Har dock inte sett något avsnitt än, men jag tänker göra det. Gör det. Serien är fan bättre än Prison Break och Lost enligt mig. BTW, innan spoilervarning, säg vilket avsnitt det är ifrån, eftersom serien är ny på forumet, eller vad man ska säga, så är det bekvämt om man ser vilket avsnitt spoilern kommer ifrån. E03: "My name is Hiro Nakamura and I'm from the future." Fan vad häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vissa problem följer med den naturalism jag på sistone anammat. Sådana problem som att serier som Heroes och Medium känns lite för overkliga (läs ologiska) för att jag seriöst ska kunna följa dem. Men jag tror jag ska göra ett försök då jag diggar X-Men-receptet rätt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag är på avsnitt senaste avsnittet i USA, den är veriligen bättre än första sesongen (andra alltså)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tycker det va konstigt att det inte va nån som kollade på Heroes mer än mig, men eftersom en topic aldrig kom så antog jag att så var fallet. Har själv följt serien sen den startade, och gillar verkligen konceptet. Sen är ju allas vår Cheerleader inget som går för hackor. Värt att kolla på serien bara för hon är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Tycker det va konstigt att det inte va nån som kollade på Heroes mer än mig, men eftersom en topic aldrig kom så antog jag att så var fallet. Har själv följt serien sen den startade, och gillar verkligen konceptet. Sen är ju allas vår Cheerleader inget som går för hackor. Värt att kolla på serien bara för hon är med. Var först när jag såg henne på bild som jag bestämde mig för att ge serien ett försök. En kompis snackade en del om serien men kände att jag inte ville börja följa ännu en serie, när jag såg en bild på Claire i snygga tjejer-topicen här på gtasajten bestämde jag mig för att ge serien ett försök och det är inget jag ångra kan jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Gillar serien riktigt mycket, gillar dock Prison Break och Smallville mer. Förra avsnittet som visades i USA tyckte jag va skit bra. Trodde inte att Bennet skulle vara så snäll som han var. Redigerad 4 mars, 2007 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Heroes äger totalt. Är på avsnitt 13 nu tror jag .. E03: \"My name is Hiro Nakamura and I\'m from the future.\" Fan vad häftigt! Sket nästan på mig när jag såg det, så jävla bra scen. Bäst i nästa avsnitt: - He said you came from the future.. and you had a sword! - A sword...? YATTAI! I HAD A SWORD! Redigerad 4 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Började titta på serien under lovet, fastnade som fan! Sett till avsnitt 14. Ska se avsnitt 15, 16 och 17 sen! Hur långt har serien kommit i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Började titta på serien under lovet, fastnade som fan! Sett till avsnitt 14. Ska se avsnitt 15, 16 och 17 sen! Hur långt har serien kommit i USA? S01E19 sänds 23 april. Serien har haft ett uppehåll tror jag. Redigerad 15 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 S01E19 sänds 23 april. Serien har haft ett uppehåll tror jag. Okej, tankar 18 nu så då vet jag att jag inte är efter! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 S01E19 sänds 23 april. Serien har haft ett uppehåll tror jag. Ska bli skönt att det äntligen börjar igen. Nästan glömt hur det slutade senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jodå, händer att jag tittar på det. Det är ju en riktigt fin tjej med i serien;) *odödlig* ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Ska bli skönt att det äntligen börjar igen. Nästan glömt hur det slutade senast. Dom sköt ju pappan till Claire och tog bort hans minne, sen skulle Claire försvinna så att företaget inte får tag på henne. SPÄNNANDE SOM FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts