Logi Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Vart ligger militärbasen, har hört att det finns en sån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det är inte någon mlitärbas direkt utan mer ett litet tillhåll för Phil. Den ligger vid vattner i Aspatria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Om du inte vet var Aspatria ligger så åk bakom sjukhuset på Staunton Island så ser du stället vid vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Vart ligger militärbasen, har hört att det finns en sån.... Jag tror han bara skojar igen som när han frågade om smilysarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Jag tror han bara skojar igen som när han frågade om smilysarna!! va prata du i...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 va prata du i...... Han pratar i presens och imperfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Sen brukar jag prata i telefon oxå Fast jag brukar inte sjunga i duschen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Sen brukar jag prata i telefon oxå Fast jag brukar inte sjunga i duschen ame, ja mena när du skrev att ja ba skoja som me smileysarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Jag tror han bara skojar igen som när han frågade om smilysarna!! de va kricke som skojade me smilisarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts