minix Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 tjennare, mitt gta har krånglat så jag tog bort i installerade igen, men jag hade sett för ngra dagar sen en modd så man kan tanka bilen låsa dörrarna stänga av ljuset , även alla brovar osv var öppna de var någt med " real mod " tror jag har sökt i forumet endel men hittar inte . någon som kan länka mig?? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Om du menar Vice City: Modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minix Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 NEJ jag menar till SA att man kan tanka stänga av lampor låsa dörren osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Den heter väl "Back to reality" CLICK Redigerad 4 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minix Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 de gjorde det THX ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vart ska man lägga in filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Undrar ochså vart filerna ska ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vart ska man lägga in filerna? Undrar ochså vart filerna ska ligga Script.img och Main.scm ska ligga i mappen Script som finns i data mappen. Spanish.gxt ska ligga i mappen text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Script.img och Main.scm ska ligga i mappen Script som finns i data mappen. Spanish.gxt ska ligga i mappen text Är det bara att köra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Har för mig det, men du måste starta ett "New Game" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Har för mig det, men du måste starta ett "New Game" Aha, det förklarar varför det inte fungerade, jag måste starta ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jupp, eftersom du byter ut Main.scm så funkar inte gamla saves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Hur gör jag o mjag vill köra med min save med denna mod?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Hur gör jag o mjag vill köra med min save med denna mod?. Tror inte det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Hur gör jag o mjag vill köra med min save med denna mod?. Det går inte, eftersom du -som sagt ovan- byter ut din main.SCM mot en helt annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts