Swift Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Hallå!, rockstar har nu laggt upp en PS2 Trailer för VCS finns här:YT-streaming Spong fick upp den först, kan ladda ner HQ osv.. KREDZ KREDZ SPONG Olika versioner av PLANETGRANDTHEFTAUTO TACKTACK! : PlanetGTA Redigerad 2 mars, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hemskt tråkig trailer, den ser väldigt amatörmässig ut. Men man ser tydligt grafikförbättringen i spelet! Varken YT eller spong-länken funkar, jag lägger en annan YT-länk här. Kul att de släpper videos dock, men jag väntar ffs fortfarande på en Multiplayer-trailer. Fast den kommer väl inte eftersom de redan gjort en PS2-trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Hemskt tråkig trailer, den ser väldigt amatörmässig ut. Men man ser tydligt grafikförbättringen i spelet! Varken YT eller spong-länken funkar, jag lägger en annan YT-länk här. Kul att de släpper videos dock, men jag väntar ffs fortfarande på en Multiplayer-trailer. Fast den kommer väl inte eftersom de redan gjort en PS2-trailer. kan hålla med om att den var torr =/, tack för att du hjälpte till å länka, jag lade till den i topic nu Multiplayer-trailer vore fint, men det kmr väl ingen till ps2? Redigerad 2 mars, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hemskt tråkig trailer, den ser väldigt amatörmässig ut. Men man ser tydligt grafikförbättringen i spelet! Varken YT eller spong-länken funkar, jag lägger en annan YT-länk här. Kul att de släpper videos dock, men jag väntar ffs fortfarande på en Multiplayer-trailer. Fast den kommer väl inte eftersom de redan gjort en PS2-trailer. Blir det multiplayer på PS2 också? Splitscreen? Net-Play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Blir det multiplayer på PS2 också? Splitscreen? Net-Play? Nope, inget multiplayerläge. http://www.gtanytt.se/?page=com&id=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts