hubbert Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Metal gear solid och Final fantasy helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Mafia. Det tjänar inte ens till att skriva varför det spelet har bäst story det bör alla veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Metal Gear Solid 3 Blev också rätt så tagen av Shadow of the Colossus story. Och man får inte glömma Warcraft-storyn, speciellt i trean<3 Redigerad 9 mars, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Ingen aning... Zelda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Blir nog Vice City, Mafia och Scarface för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Super Mario Bros! Nä, men San Andreas var väl hyfsad. Spelar inte så mycket spel, så jag kan egentligen inte uttala mig. De två får bli mina val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Helt klart TES 4 Oblivion har den bästa storyn för att det är bra Quest man får klura lite här o där. Och bra miljö ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Utan tvekan mafia för min del. totalt skön story i totalt skön miljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Kingdom Hearts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts