Jump to content

Vilket spel tycker du har bäst story?

Mark
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Warcraft serien har en riktigt skön story :rolleyes: Beyond Good and Evil har en UNDERBAR story det med :):angry:

Final Fantasy och MGS serien tillhör dock mina favoriter när det gäller story. :D

Storyn i Dreamfall: The Longest Journey är hyfsat bra den med :D Star Ocean 3: Till The End of Time är också en favorit. (w00t)

Förstår dock inte helt varför alla tycker att storyn i t.ex GTA VC och GTA III är så speciell. Visst storyuppdragen är roliga och sköna, men storyn är väl ändå ganska...simpel o_O.

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår dock inte helt varför alla tycker att storyn i t.ex GTA VC och GTA III är så speciell. Visst storyuppdragen är roliga och sköna, men storyn är väl ändå ganska...simpel o_O.

Förstår vad du menar, men jag tycker faktis att GTA VC Hadde en väldigt bra story.

WarCraft serien (Iallafall 3an och TFT) är några av dom bästa stories jag har kört

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad många det är som säger KOTOR. Kanske skulle spela igenom det då. Jag köpte det, men jag lånade ut det til len kompis nästan direkt. :lol:

Nu när jag tänker på det har han haft den ganska länge nu... :\

Gör det, rekommenderar det starkt! :lol:

Storyn i det är, i min mening då, oslagbar. Bra mycket bättre än i dom vanliga Star Wars filmerna t.o.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor