Eudoros Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Bäst story... uhm. Knights of the Old Republic. Älsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad många det är som säger KOTOR. Kanske skulle spela igenom det då. Jag köpte det, men jag lånade ut det til len kompis nästan direkt. Nu när jag tänker på det har han haft den ganska länge nu... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Warcraft serien har en riktigt skön story Beyond Good and Evil har en UNDERBAR story det med Final Fantasy och MGS serien tillhör dock mina favoriter när det gäller story. Storyn i Dreamfall: The Longest Journey är hyfsat bra den med Star Ocean 3: Till The End of Time är också en favorit. Förstår dock inte helt varför alla tycker att storyn i t.ex GTA VC och GTA III är så speciell. Visst storyuppdragen är roliga och sköna, men storyn är väl ändå ganska...simpel o_O. Redigerad 4 mars, 2007 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Förstår dock inte helt varför alla tycker att storyn i t.ex GTA VC och GTA III är så speciell. Visst storyuppdragen är roliga och sköna, men storyn är väl ändå ganska...simpel o_O. Förstår vad du menar, men jag tycker faktis att GTA VC Hadde en väldigt bra story. WarCraft serien (Iallafall 3an och TFT) är några av dom bästa stories jag har kört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Spel: Jag är grim fandango-kåt så jag säger väl det ännu en gång (som i så många andra trådar). Helhet: Warcraft-världen är grymt bra gjord och det finns massor med underbar bakgrundsfakta och spännande raser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Vad många det är som säger KOTOR. Kanske skulle spela igenom det då. Jag köpte det, men jag lånade ut det til len kompis nästan direkt. Nu när jag tänker på det har han haft den ganska länge nu... :\ Gör det, rekommenderar det starkt! Storyn i det är, i min mening då, oslagbar. Bra mycket bättre än i dom vanliga Star Wars filmerna t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Börjar i världsklass, slutar i ett totalt " " Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Mafia, Max Payne 1&2, Full Throttle, Medal of Honor: Allied Assault (även om det inte är en påhittad story), och sen..... kanske.... NFS: Carbon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Mafia, Grim Fandango, Longest Journey, Max Payne, Deus Ex... Thats about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Little Big Adventure. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Diablo -> Diablo 2 Exaktly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 KOTOR 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Little Big Adventure. <3 Bah, storyn är ju kass. Sköna lir som fan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Bah, storyn är ju kass. Sköna lir som fan dock. Du kan vara kass. Little Big Adventure hade en okej story imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Du kan vara kass. Little Big Adventure hade en okej story imo. Visst, LBA har okej story, det är allt. Det finns inget i världen som lägger LBA på första plats, med den bästa storyn som finns. Du får tänka på att det inte fanns så mycket konkurens -94 och -97.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Counter strike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Counter strike! Mmm, där har vi spelet med bästa storyn. Grupp T: Ni lägger bomben där, trycker på lite knappar och vaktar. Uppfattat? Grupp CT: Ni jagar grupp t och ser till att deras lilla låda inte exploderar. Uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Final Fantasy VI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Fahrenheit storyn är lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Mgs utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts