Mark Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Vilket spel tycker du har bäst story, och varför? Själv måste jag säga Warcraft-serien. Hela serien är ett mästerverk i spelformat, storyn är en av dom bästa jag vet. Det finns så ofantligt mycket fakta om Warcraft och dess historia så det nästan är läskigt. Dela med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Final Fantasy IX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Chrono Trigger, Final Fantasy X, GTA-spelen, Max Payne spelen. Men absolut inte Mafia. Edit: Glömmde ju MGS! Mafia suger röv. Redigerad 2 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Diablo -> Diablo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Solklart KotOR 1. Och 2:a kommer KotOR 2, som även det har en fantastisk story - dock inte lika vass som 1:ans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Command & Conquer i stort sett hela serien. Final Fantasy Och man kan inte glömma God of War :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Warcraft, no doubts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Man får INTE glömma Metal Gear Solid serien. Grät när jag klarade ut ettan, var inte lika känslig när jag klarade ut trean, men jag fick en klump i halsen! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Fahrenheit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Mafia. Det tjänar inte ens till att skriva varför det spelet har bäst story det bör alla veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Warcraft har alltid haft bra story, likaså Final Fantasy. Enskilda spel med en riktigt bra story är God of War och Okami. Och så den bästa, Metal Gear Solid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Fahrenheit Börjar i världsklass, slutar i ett totalt " " Redigerad 2 mars, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Mafia. Det tjänar inte ens till att skriva varför det spelet har bäst story det bör alla veta. Ord på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 MGS-serien har sjukt bra story Ett annat spel är Fahrenheit som också har en sjukt bra story enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Alla spel i MGS-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Börjar i världsklass, slutar i ett totalt " " Kunde inte sagt det bättre själv... - - - Bästa story - Metal Gear Solid- serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Fahrenheit och God Of War, båda har sjukt bra story! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Fahrenheit.. Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Fahrenheit, Metal Gear Solid () och TES IV: Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts