Merkky Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! Såja! Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... Lillebror fick vara min docka. Redigerad 10 mars, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Idag klockan 14:00 komemr pollen upp och då måste alla bidrag vara inlämnade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! Såja! Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... Lillebror fick vara min docka. Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin. Jag tycker brorsan var cool. Är du en sån som har problem med att säga att killar ser bra ut? Edit: Han såg coolare ut på bara thumbnailen, kan jag tillägga efter att ha tryckt upp hela.. hehe. Redigerad 11 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tackles bild ändrad och länkarna fixade. Länken till min bild verkar inte alls vara fixad. Du har skrivit: [url=http://%22http://img213.imageshack.us/my.php?image=portrttbwjz8.jpg%22]Tackleberry[/url] Istället för: [url="http://img85.imageshack.us/img85/5892/portrttv2vg1.jpg"]Tackleberry[/url] Ändra det, så blir det nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Kommer med ett kort ikväll, ska äta pizza nu, sen måste jag sätta mig i Photoshop! Såja! Svårt att komma med nåt bra i en sån hära tävling, men jag gjorde mitt bästa. Antar att porträtt inte är min sak... Lillebror fick vara min docka. Ganska fin bild "ändå", för att inte göra ditt bästa. Notera: bilden var fin, jag sade aldrig att modellen var fin. hmm? Redigerad 11 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag tycker brorsan var cool. Är du en sån som har problem med att säga att killar ser bra ut? Edit: Han såg coolare ut på bara thumbnailen, kan jag tillägga efter att ha tryckt upp hela.. hehe. Absolut inte, snarare tvärtom. Brukar däremot vara försiktig med det, eftersom man lätt kan bli kallad bög i onödan. hmm? Oops, trodde det stod "men jag gjorde inte mitt bästa". Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Absolut inte, snarare tvärtom. Brukar däremot vara försiktig med det, eftersom man lätt kan bli kallad bög i onödan. Du är osäker på din sexualitet va? Redigerad 11 mars, 2007 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du är osäker på din sexualitet, va? Håller med. Farligt att bli kallad bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Du är osäker på din sexualitet va? Håller med. Farligt att bli kallad bög. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts