Adriian Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) GTAsajtens porträttävling Nu är det åter igen dags för en fototävling här på GTAsajten. Ämnet är nu Porträtt. Jag har satt deadlinen till söndagen den 11:e Mars. (Den kommer att förlängas om det behövs.) Regler Bara bilder på människor. Det är tillåtet att redigera sina bilder hur man vill, bara man ser ansiktet. Men man får dock inte klippa in andra grejer som förskönar bilden. Det måste vara minst 5 deltagare för att det ska bli nån tävling. Anmälda 1.nor_adde 2.VickeX "osäker-tag" 3.Tweak 4.Corleone 5.Tackleberry 6.Antepanteboy 7.Merkky 8.Vinnie 9.Foo 10.Solid_X 11.P-C 12.AngryAxel 13.Kebab 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Det känns som att jag har glömt någon. Isåfall editerar jag in det. Redigerad 11 mars, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Det känns som att jag har glömt någon. Isåfall editerar jag in det. Du glömde ett "ting". Så en person alltså? Nää det går ju inte. Eller? Får fundera om jag är med eller inte. Skriv upp mig fast med någon slags "osäker-tag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har lagt till en regel; Bara bilder på människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har lagt till en regel; Bara bilder på människor. Räknas Usama Bin Laden som en människa? Nej men, på människor. Måste man ha tagit bilden själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Räknas Usama Bin Laden som en människa? Nej men, på människor. Måste man ha tagit bilden själv ? Men IQ glasspinne eller? Klart du ska ha tagit bilden själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Tror inte nån av de jag känner vill vara med på bild. Blir nog ingen tävling för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag är på! Jag vet vad som väntar. Brr. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Velar mellan de här bilderna. Hm. Skriv upp mig på listan i alla fall, så bestämmer jag mig senare. http://img65.imageshack.us/img65/84/31430093be1.th.png http://img66.imageshack.us/img66/9836/jajjajajajajajajaky0.th.jpg http://img365.imageshack.us/img365/406/jajajajajjajajadp3.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag kan väl ställa upp, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) http://img365.imageshack.us/img365/406/jaj...ajajadp3.th.jpg Hur fick du till den effekten? Edit; Eller vänta, det är två bilder, och bilden på tjejen har du bara sänkt opaciteten på, right? Redigerad 2 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag vet vad som väntar. Brr. :'( Hahahaha Du genomskådade mig direkt, jag är rörd! Tyst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Visst, jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag är med, det kommer att knäppas under sportlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Edit: Det måste vara minst fem deltagare för att det ska bli nån tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Hur fick du till den effekten? Edit; Eller vänta, det är två bilder, och bilden på tjejen har du bara sänkt opaciteten på, right? Jeppsi-pepsi och pommes till det. Annars kan man ju ställa in lång slutartid på kameran och låta modellen lyfta på rumpan efter någon sekund. Tycker det är smidigare att knäppa två kort, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jag vill va med! Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Skriv upp mig!, Ska se om jag hinner ta en bild... möjligtvis nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 skriv upp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Tänkte kolla på nor_addes kort nu, men fan va segt Beffo Upload är. Whats the problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts