Peeh Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Någon som har klarat den på dator? annan fråga ochså hur gör jag för att få san andreas helt klarad kan man ladda ner saved game? eller vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Någon som har klarat den på dator? annan fråga ochså hur gör jag för att få san andreas helt klarad kan man ladda ner saved game? eller vad... Du kan ju försöka klara det själv. Och ja, det finns att ladda ner om man inte vill klara det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jaa... inte så värst komplicerat. 100% save game -> http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...oad&id=1223 Lägg den i Mina dokument, GTA San Andreas User Files. (Du får även med ett antal SWAT-tanks and so on...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Jag tror att de flesta här på forumet har klarat ut storyn. Minst. (Jag också, har 98% på ett savegame) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 100% 3 gånger. Är du seriös med frågan eller? Det är nåt år(kommer inte ihåg exakt, orkar inte bry mig heller för den delen) sen SA släpptes på PC. NÅGON MÅSTE JU HA KLARAT DET! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peeh Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 fan ochså det crasha mitt san andreas Har tappat bort cdn finns det något annat sätt att få installen? kan fixa crack fast behöver cd för installationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 fan ochså det crasha mitt san andreas Har tappat bort cdn finns det något annat sätt att få installen? kan fixa crack fast behöver cd för installationen Jag kan skicka mitt med posten om du lovar att skicka tillbaka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peeh Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) aa skicka skjj Någons som vet om man kan ladda ner install grejen? men skit vet ingen? orka måste köpa ny då -.- Redigerad 2 mars, 2007 av Peeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 aa skicka skjj Någons som vet om man kan ladda ner install grejen? men skit vet ingen? orka måste köpa ny då -.- Ja angtagligen...eller helt plötsligt upptäcka att en ny kopia av VC ligger på datorn efter ett att du råkat starta bitcomet när du egentligen skulle starta MS Röj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har inte klarat första uppdraget på PC. Har det inte ens på PC. Har dock klarat det på PS2 cirka fem gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peeh Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Skit hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Har klarat storyn dock inte 100% bara 62% :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peeh Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Aja skaffade san andreas ska klara ut själv Har klarat 100% på Xbox och ps2 klarat 100% Liberty city på PSP klarat 50% av san andreas på dator nu Redigerad 3 mars, 2007 av Peeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts