Jump to content

Corum Online

JSHC
 Share

Recommended Posts

Vart får man tag på SP regen då? och en sak till, vart får man tag på quests och vilken level måste man vara? Är runt level 6-7 atm. Hoppas jag inte är för jobbig :)

Köp ringar av folk eller ha turen att loota dom själv.

QUESTLISTA

1 - Beginning of an Adventure - Roco, Ludilos *Set #1 Weapon

1 - Sky Ruth - Terion, Ludilos *Set #1 Armor

1 - Ferian's Forgetfulness - Ferian, Ludilos *Set #1 Ring

5 - Storm's Trial - Storm, Idha *Set #1 Amulet

10 - Unidentifiable Parchment - Yuri, Idha *Set #2 Weapon

15 - Deliver the Weapon Chest to Kye! - Slovo, Ludilos *Weapon

20 - Takion's Curiosity - Takion, Ludilos *Set #2 Helmet

25 - Caveman's Sealed Stone - Zeda, Kilent

34 - Erighol's Sealed Stone - Zeda, Kilent *Set #2 Gloves

34 - Lina' s Death - Dalgi, Luna *Set #2 Belt

35 - A Patrol for the Secret Organisation - Kai, Idha

40 - [Varies by class] - Abyss, Ludilos *Non-set Equip [varies by class]

40 - Ferian's Watch - Ferian, Ludilos *Ring

43 - Conversation with Yak - Yak, Luna

45 - Exploding rage - Tyram, Beyonde *Boots, Helmet

50 - Paltrow's Request - Paltrow, Luna

55 - Tyran's Strange Friend - Tyram, Beyonde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...
  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fortfarande beta, men det finns nu en till server.

Kan inte säga att jag spelar. Har spelet installerat och patchat, men ingen tid. lvl 53(?) på Poseidon iaf.

Åh okej. Jag tankade spelet imorse i alla fall, men har haft fullt upp sedan dess. Ska testa det senare.

Nja, jag hade nog trott att du slutat spela eftersom du verkar ha fullt upp i wow.

Jag såg att Zcruwen spelat, men vad jag vet så spelar han GW nu.

Jag får ragga upp någon, maim är såld på RPG vet jag, Lajjan har också erfarenhet inom det. :)

Hmm, jag vet inte om det beror på att det är beta eller inte, men det kändes som allt gick så sakta. Lajnux stod och slogs med en skorpion och jag skulle försöka heala, men min gubbe vägrade kasta skillen förrän Lajnux var död. Och då kastade han den på sig själv, var det en egoistisk healer jag skapade eller?

Sedan att man hackade fram när man sprang, jag har läst att ni pratat någonting om att man inte ska kunna springa igenom folk, det kanske var på grund av det som man hackade sig fram. Men det var i vilket fall grymt jobbigt.

Jag vet inte riktigt vad jag vill, mest av allt känns det som jag vill vänta till betatiden är slut och ta upp lirandet då, om alls.

Något positivt förde det med sig i alla fall, jag kunde äntligen regga mig med hotmail på gpotato, (vilket jag inte kunde när jag ville börja spela flyff) så Lajnux och jag ska börja lira flyff istället, för det har jag alltid viljat testa. :)

Haha just det, det tog skitlång tid innan jag förstod konceptet med användning av skillsen. Sedan tog det minst lika lång tid att förklara för Lajnux. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inga buggar. Det är som det ska vara, då det används i PvP att blocka folk i siege.

Mjo, jag skrev ju att jag hade hört något om att man inte ska kunna springa igenom varandra.

Men, alla andra saker jag nämnde, som att min healer vägrade kasta healing på Lajnux, inte förrän han var död kastade han den. Förstår ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, jag skrev ju att jag hade hört något om att man inte ska kunna springa igenom varandra.

Men, alla andra saker jag nämnde, som att min healer vägrade kasta healing på Lajnux, inte förrän han var död kastade han den. Förstår ingenting.

Hade du han markerat och i party och allt sånt skit som måste vara innan det funkar? Om det inte var så så är det automatiskt selfhealing som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan väl ha varit lagg? Corums servrar ligger väl ändå i USA?

Men det var ju exakt likadant hela tiden, jag kunde kasta innan han började slåss. Sen när han slogs med skorpionen så hände ingenting när jag klickade. Sedan precis när han föll ner itll marken så kastade han spellen, på sig själv. Om det varit lagg borde det inte hända exakt samma sak hela tiden. Känns konstigt.

Stellan: Ja, han var markerad, och vi var i party.'

Sedan fungerade spellen ganska bra att kasta när vi han slog på de där gurkliknande sakerna, men med just skorpioner vägrade min healer att kasta spellen.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...