StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vart får man tag på SP regen då? och en sak till, vart får man tag på quests och vilken level måste man vara? Är runt level 6-7 atm. Hoppas jag inte är för jobbig Köp ringar av folk eller ha turen att loota dom själv. QUESTLISTA 1 - Beginning of an Adventure - Roco, Ludilos *Set #1 Weapon 1 - Sky Ruth - Terion, Ludilos *Set #1 Armor 1 - Ferian's Forgetfulness - Ferian, Ludilos *Set #1 Ring 5 - Storm's Trial - Storm, Idha *Set #1 Amulet 10 - Unidentifiable Parchment - Yuri, Idha *Set #2 Weapon 15 - Deliver the Weapon Chest to Kye! - Slovo, Ludilos *Weapon 20 - Takion's Curiosity - Takion, Ludilos *Set #2 Helmet 25 - Caveman's Sealed Stone - Zeda, Kilent 34 - Erighol's Sealed Stone - Zeda, Kilent *Set #2 Gloves 34 - Lina' s Death - Dalgi, Luna *Set #2 Belt 35 - A Patrol for the Secret Organisation - Kai, Idha 40 - [Varies by class] - Abyss, Ludilos *Non-set Equip [varies by class] 40 - Ferian's Watch - Ferian, Ludilos *Ring 43 - Conversation with Yak - Yak, Luna 45 - Exploding rage - Tyram, Beyonde *Boots, Helmet 50 - Paltrow's Request - Paltrow, Luna 55 - Tyran's Strange Friend - Tyram, Beyonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Bump. Är det någon som fortfarande spelar det här spelet? För jag har brist på RPG-spel nu och blev sugen när jag såg den här tråden. Samt, är betastadiet slut? Redigerad 21 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Fortfarande beta, men det finns nu en till server. Kan inte säga att jag spelar. Har spelet installerat och patchat, men ingen tid. lvl 53(?) på Poseidon iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Fortfarande beta, men det finns nu en till server. Kan inte säga att jag spelar. Har spelet installerat och patchat, men ingen tid. lvl 53(?) på Poseidon iaf. Åh okej. Jag tankade spelet imorse i alla fall, men har haft fullt upp sedan dess. Ska testa det senare. Nja, jag hade nog trott att du slutat spela eftersom du verkar ha fullt upp i wow. Jag såg att Zcruwen spelat, men vad jag vet så spelar han GW nu. Jag får ragga upp någon, maim är såld på RPG vet jag, Lajjan har också erfarenhet inom det. Hmm, jag vet inte om det beror på att det är beta eller inte, men det kändes som allt gick så sakta. Lajnux stod och slogs med en skorpion och jag skulle försöka heala, men min gubbe vägrade kasta skillen förrän Lajnux var död. Och då kastade han den på sig själv, var det en egoistisk healer jag skapade eller? Sedan att man hackade fram när man sprang, jag har läst att ni pratat någonting om att man inte ska kunna springa igenom folk, det kanske var på grund av det som man hackade sig fram. Men det var i vilket fall grymt jobbigt. Jag vet inte riktigt vad jag vill, mest av allt känns det som jag vill vänta till betatiden är slut och ta upp lirandet då, om alls. Något positivt förde det med sig i alla fall, jag kunde äntligen regga mig med hotmail på gpotato, (vilket jag inte kunde när jag ville börja spela flyff) så Lajnux och jag ska börja lira flyff istället, för det har jag alltid viljat testa. Haha just det, det tog skitlång tid innan jag förstod konceptet med användning av skillsen. Sedan tog det minst lika lång tid att förklara för Lajnux. Redigerad 22 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Jo jag spelade förut, men somsagt eXotic så spelar jag i stort sett bara GW nu. Tog typ lvl 25 med en warrior på skiten, sen tröttnade jag, kanske börjar sen igen om det blir mindre buggar och skit i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det är inga buggar. Det är som det ska vara, då det används i PvP att blocka folk i siege. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det är inga buggar. Det är som det ska vara, då det används i PvP att blocka folk i siege. Mjo, jag skrev ju att jag hade hört något om att man inte ska kunna springa igenom varandra. Men, alla andra saker jag nämnde, som att min healer vägrade kasta healing på Lajnux, inte förrän han var död kastade han den. Förstår ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Kan väl ha varit lagg? Corums servrar ligger väl ändå i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Mjo, jag skrev ju att jag hade hört något om att man inte ska kunna springa igenom varandra. Men, alla andra saker jag nämnde, som att min healer vägrade kasta healing på Lajnux, inte förrän han var död kastade han den. Förstår ingenting. Hade du han markerat och i party och allt sånt skit som måste vara innan det funkar? Om det inte var så så är det automatiskt selfhealing som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Kan väl ha varit lagg? Corums servrar ligger väl ändå i USA? Men det var ju exakt likadant hela tiden, jag kunde kasta innan han började slåss. Sen när han slogs med skorpionen så hände ingenting när jag klickade. Sedan precis när han föll ner itll marken så kastade han spellen, på sig själv. Om det varit lagg borde det inte hända exakt samma sak hela tiden. Känns konstigt. Stellan: Ja, han var markerad, och vi var i party.' Sedan fungerade spellen ganska bra att kasta när vi han slog på de där gurkliknande sakerna, men med just skorpioner vägrade min healer att kasta spellen. Redigerad 22 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Är lvl nio nu, det blir roligare efter några lvlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Är lvl nio nu, det blir roligare efter några lvlar. Slutar det krångla då? Haha, det är otroligt att du fortsatte lira så mycket som du klagade igår. Redigerad 22 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Slutar det krångla då? Haha, det är otroligt att du fortsatte lira så mycket som du klagade igår. Mjo, det krashade inte någongång alls idag. Och ja, igår dog jag stup i kvarten med min sorc men nu när jag kör med summonern så dör jag inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 om jag mot förmodan skulle vara inne nån gång, så heter jag iaf StellHell och är lvl 53 assassin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Är på lvl 14 med min summoner för tillfället men jag har ingen aning om vad jag bör ta för stats och skills varje gång jag har gått upp i lvl. Hittils har jag tagit det mesta på INT men även lite på VIT. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Ok, bumbar denna som jag gjorde med flyfftråden. Någon som har lust att lira lite tills mitt wowacc inte är bannat längre? (Typ, idag eller om ett år.. -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Ok, bumbar denna som jag gjorde med flyfftråden. Någon som har lust att lira lite tills mitt wowacc inte är bannat längre? (Typ, idag eller om ett år.. -.-) Ska du göra en ny char eller lirar du på din gamla? Om du ska börja om kan jag haka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Ska du göra en ny char eller lirar du på din gamla? Om du ska börja om kan jag haka på. Har just nu på Poseidon; StellHell, lvl 53 Ranger Kefflord, lvl 40 Summoner Stellot, lvl 5 Priest Feli, lvl 1 Sorceress Kan köra på vilket som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts