StellHell Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 BUMP! Dom har fixat villagecrashbuggen och hela denna vecka är det DUBBEL EXP! Så ni som vill lvla, passa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Ding, 48.. Bara 2 lvlar tills jag kan questa igen. Skulle tippa på att jag blir 51-52 på questen, för nästa quest är inte förrens lvl 55.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Simpel fråga. Är spelet värt mödan att tanka? Har hört lite olika saker om spelet. Lika bra och fråga de som jag.. Umgås mest med nuförtiden. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Absolut. Får man fråga vad du hört, och vem som sagt vad? En person som klagar på buggar i en beta är en idiot, och om personen i säga inte har haft någon högre lvl så ska han vara tyst. Man kan inte döma ett spel som inte har en lvl 200 gräns på några fjuttiga lvlar. Jag är lvl 50 och har sett långt ifrån allt. Spelet är fortfarande beta, så alla buggar kommer försvinna när det går live. Men redan nu så försvinner det buggar varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 jaha, först var det flyff , ett helt enkelt bra mmorpg som jag fortfarade kör, för ca 1 år sen kom Rappelz ut, och nu betan till detta? Kan dom inte bara förbättra spelen dom redan gjort istället för att skapa nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Det är ju bra att de gjort spel i alla smaker. Underligt däremot att inga på forumet spelar Space Cowboy Online. Gpotatos äldsta (och förmodligen bästa) MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 jaha, först var det flyff , ett helt enkelt bra mmorpg som jag fortfarade kör, för ca 1 år sen kom Rappelz ut, och nu betan till detta? Kan dom inte bara förbättra spelen dom redan gjort istället för att skapa nya? Varför? FlyFF är bra som det är. Ingen är lvl 120 än, och därför behöver dom inget göra. Samma sak med Rappelz och Space Cowboys. Spelen är klara, och skulle det behövas så uppdaterar dom bara. Alla dessa spel uppdateras alltid, och det borde du veta som spelar deras spel själv. Men visst, varför gör spelutvecklade fler än ett spel? Varför gjorde Blizzard fler spel är Warcraft? Dom kunde ju bara gjort det bättre? Nedu, tycker det är underbart att dom gör fler MMO's, som också är gratis. Då är det lättare att hitta sin egna favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Det är ju bra att de gjort spel i alla smaker. Underligt däremot att inga på forumet spelar Space Cowboy Online. Gpotatos äldsta (och förmodligen bästa) MMORPG. Spelade faktiskt SCO ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the spooky stick Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Sådär ja lvl 10 summoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Laddade ner Corum online och det gick bra men sen när jag skulle WinRARa så komm det upp ett fönster med gult utropstecken där det stog "! C:\Documents and Settings\Fredrik\Lokala inställningar\Temp\CorumOnlineSetup_070213.zip: Arkivet är antingen i ett okänt format eller skadat ! Kan inte exekvera "C:\DOCUME~1\Fredrik\LOKALA~1\Temp\Rar$EX05.281\CorumOnlineSetup_070213.exe" Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Tror filen är korrupt, du får nog ladda ner på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Tror filen är korrupt, du får nog ladda ner på nytt. Mm tack det funka, nu har jag samma problem som Szruwen jag har laddad ner den där filen som mafia king länka men vad ska jag göra med den? ,har winrarat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Mm tack det funka, nu har jag samma problem som Szruwen jag har laddad ner den där filen som mafia king länka men vad ska jag göra med den? ,har winrarat den. Tror den ska ligga i corum mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Asså, folk som vill börja bör göra det med detsamma. Ni förstår inte hur mycker 2x EXP verkligen hjälper. Skapade en Summoner igår natt runt 2~, och vid 5 så var jag lvl 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Tror den ska ligga i corum mappen yep där låg den tack Har gjort en summoner som heter blodsven Men har ett stort problem jag kan inte slå eller i bland kan jag det men det tar skit lång tid och ibland när jag springer så flyger jag tilbax. Helt enkelt det laggar pung. Finns det nåt trix för att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 yep där låg den tack Har gjort en summoner som heter blodsven Men har ett stort problem jag kan inte slå eller i bland kan jag det men det tar skit lång tid och ibland när jag springer så flyger jag tilbax. Helt enkelt det laggar pung. Finns det nåt trix för att fixa det? Du är en summoner, så att du ska slåss med melee är för mig helt otänkbart. Men iaf, ska du slåss melee så måste du springa fram till monstret först, sen klicka/dubbelklicka för att den ska slå. Om ett monster börjar slå på dig först så tar det någon sekund innan du kan slå det, så du måste hålla in knappen för att börja slåss. Angående att du flyger tillbaka är inte att det laggar. Det är Collision, och det menas att inga monster eller spelare går att springa igenom, så om du springer förbi någon, men springer för nära så kommer du flyttas tillbaka till gubben igen. Många hatar detta, men det kommer inte tas bort då detta är en väldigt stor del i PVP delen. Du skyddar en borg, och då ställer dom upp fighters på rad som har mycket HP som en mur så folk inte ska kunna ta sig in. Samtidigt står Archers och mages bakom muren och skjuter ner allt på avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Du är en summoner, så att du ska slåss med melee är för mig helt otänkbart. Men iaf, ska du slåss melee så måste du springa fram till monstret först, sen klicka/dubbelklicka för att den ska slå. Om ett monster börjar slå på dig först så tar det någon sekund innan du kan slå det, så du måste hålla in knappen för att börja slåss. Angående att du flyger tillbaka är inte att det laggar. Det är Collision, och det menas att inga monster eller spelare går att springa igenom, så om du springer förbi någon, men springer för nära så kommer du flyttas tillbaka till gubben igen. Många hatar detta, men det kommer inte tas bort då detta är en väldigt stor del i PVP delen. Du skyddar en borg, och då ställer dom upp fighters på rad som har mycket HP som en mur så folk inte ska kunna ta sig in. Samtidigt står Archers och mages bakom muren och skjuter ner allt på avstånd. Okey tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Någon som kan säga mig hur man regenar mana? Hittade inga pots hos vendor och man regenar sakta som fan när man sitter och "restar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Någon som kan säga mig hur man regenar mana? Hittade inga pots hos vendor och man regenar sakta som fan när man sitter och "restar". Liches (lvl 29) dropar small SP Pots.. Väldigt sällan. Säljs för typ 10k hos folk. Något 50+ monster droppar Medium SP pots, säljs för typ 50k. Något 100+ droppar Large som jag inte har en aning om vad dom kostar.. men 50k+ iaf.. Vet inte vilken klass du är, men Summoner och Sorcerer har snabbast SP regen, sen är det Priest, Ranger, Arcus och Fighter. Tror det ligger på en 10, 8, 6, 4.. Summoner/Sorcerer: 10SP/reg Priest: 8SP/reg Ranger/Arcus: 6SP/reg Fighter: 4SP/reg Vill du ha bättre SP regen så får du köpa dig ringar och annat som har SP regen. Min summoner får SP regen från lite set delar, och sen har jag 2 SP regen ringar som ger mig +6SP regen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Liches (lvl 29) dropar small SP Pots.. Väldigt sällan. Säljs för typ 10k hos folk. Något 50+ monster droppar Medium SP pots, säljs för typ 50k. Något 100+ droppar Large som jag inte har en aning om vad dom kostar.. men 50k+ iaf.. Vet inte vilken klass du är, men Summoner och Sorcerer har snabbast SP regen, sen är det Priest, Ranger, Arcus och Fighter. Tror det ligger på en 10, 8, 6, 4.. Summoner/Sorcerer: 10SP/reg Priest: 8SP/reg Ranger/Arcus: 6SP/reg Fighter: 4SP/reg Vill du ha bättre SP regen så får du köpa dig ringar och annat som har SP regen. Min summoner får SP regen från lite set delar, och sen har jag 2 SP regen ringar som ger mig +6SP regen. Vart får man tag på SP regen då? och en sak till, vart får man tag på quests och vilken level måste man vara? Är runt level 6-7 atm. Hoppas jag inte är för jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts