JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Tjenare, nu har ännu ett spel kommit från GPotato som även skapat FLYFF som blivit ett stort MMORPG. Spelet är ett MMORPG, hur det funkar vet jag inte ännu eftersom jag håller på att ladda ner det men ni får leta lite själva på spelets hemsida. Spelet är i open-beta stadiet så alla som vill spela kan spela, det enda som krävs är ett account på GPotato. Hemsidan hittar ni HÄR Gameplay Trailer Redigerad 1 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ska tankas, ser helt klart intressant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ska tankas, ser helt klart intressant ut Mjo, lite hack 'n' slash känsla över det ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Har sett detta innan, det skulle ju vara som FLYFF fast lite mer seriöst. Ser trevligt ut, sa tankar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Vad i helve..? Ja jag har installerat om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Någon som kan rekommendera någon mirror? MMOSite går segt som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Någon som kan rekommendera någon mirror? MMOSite går segt som.. Gameshell brukar vara snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Gameshell brukar vara snabb. Tog fileplanet, rullar på bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Där tankade jag och fick stora problem när det gäller installationen, se bild så förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Bah, downloaden stannade på 100% igen.. Och hela firefox fryser sig typ, går inte att uppdatera osv. Någon som vet vrf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Ser inte så roligt ut, imo... Föredrar 3:rd person- SRO/FlyFF style Redigerad 1 mars, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Där tankade jag och fick stora problem när det gäller installationen, se bild så förstår du. Men ladda ner .DLL filen bara för faen -.- http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mfc71 Redigerad 1 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Reason for edit: fixade det vackert :'( Redigerad 1 mars, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Balle hest. Drar hem filen, men den hänger sig på 70%.. *znark* 50% nere nu, för andra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Reason for edit: fixade det vackert :'( Jävlar vad snyggt! vart fan lite förvånad där Så jag antar att du .dll filen jag länkade till fungerade? Väntar nog några veckor innan jag laddar ner, verkar vara mkt problem. Redigerad 1 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Baah. Nu är det tredje gången som den "stannar" på 100% och vägrar att avsluta nerladdningen, inget i firefox funkar förutom att typ öppna tabbar osv. Har prövat att tanka från MMOSite, Fileplanet, Gamershell, samma sak på alla 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jävlar vad snyggt! vart fan lite förvånad där Så jag antar att du .dll filen jag länkade till fungerade? Väntar nog några veckor innan jag laddar ner, verkar vara mkt problem. Japp .DLL filen funkade. Ursäkta mig mina kära forumiter men nu ska jag spela hela natten ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Jag tankar det imorgon. Bara för att ni ska veta. Godnatt. Goddag. Jag börjar tankar nu. Redigerad 2 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Jaa Nu kom äntligen winrar upp, ska installera sen lira imorgon ev. ikväll. Grr.. Nu står det: "corumonlinesetupblabla.exe är inte ett giltligt win32 program" :S Redigerad 1 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Japp .DLL filen funkade. Ursäkta mig mina kära forumiter men nu ska jag spela hela natten ut Gief IGN så jag kan ha nån att lira med. Har en ranger som heter StellHell just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts