BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Nån som vet var man man få tag på skylt skins till gta3? Sånna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det finns inga "skyltskins", det är bara huvudkaraktären (du) som har olika skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det finns inga "skyltskins", det är bara huvudkaraktären (du) som har olika skins. Man kan väl gå in i txd.dir och modda lite eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Man kan väl gå in i txd.dir och modda lite eller?? Ja, ja. Självklart, men som sagt är det inga skins... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 nä, jag vet, men jag visste inte vad annars jag skulle kalla de, ni vet ju vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Det finns ju nya butiker, bensinmackar och sånt man kan ladda ner till GTA3 så det borde finnas skyltar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 aa, men var...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts