P-C Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Fast jag har SA igång så står det att GTA SA Control Center inte hittar något game in progress..? Jag har nyaste versionen av GTA SA Control Center och v.1.1 av GTA:SA .. Hjälp! EDIT: Det har funkat förut men sen avinstallerade jag SA och installerade det nu igen. Redigerad 28 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 San Andreas Control Center? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 San Andreas Control Center? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Försök med att ta bort gta_sa.set Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Försök med att ta bort gta_sa.set Finns ingen sån fil i SA-mappen eller Control Center-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Den ligger i Mina Dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Nope, ingen skillnad.. Finns det något liknande program som man kan spawna bilar och teleportera sig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Nope, ingen skillnad.. Finns det något liknande program som man kan spawna bilar och teleportera sig med? En snarlik trainer är Crazy Trainer 113+.. kommer ej ihåg hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Kan de va denna ni menar? Http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...ile&id=1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Använd Dannye's Ultimate Stunters Main.SCM. http://rapidshare.com/files/3116058/SA_USC...d_Rel1.zip.html Har ingen aning om det är den nya eller gamla versionen eftersom jag tog länken från en tysk sida p.g.a GTAstunting.com är nere. Redigerad 2 mars, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Här är den senaste versionen av Dannyes Main.scm http://rapidshare.com/files/18148858/SA_UltimateSCM.zip.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kolla på www.gtamods.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kolla på www.gtamods.com Tror inte att det finns något om San Andreas Control Center där faktiskt. ..Kan ju förövrigt säga att gtamods.com är en del av gtasajten.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Nope, ingen skillnad.. Finns det något liknande program som man kan spawna bilar och teleportera sig med? Kolla på www.gtamods.com Men det finns andra program. Redigerad 5 mars, 2007 av Datadanne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hade själv samma problem när jag installerade om nyss. Du fixar det genom att ta bort skrivskyddet på SA-mappen. Tråduppdragning, men ja. Här kom ju lösningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts