Mark Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Som frågan lyder, är bara allmänt nyfiken. Hur är det att stunta på PS2? Syftar mest på GTA: SA. Blivit lite inspirerad av folk jag sett här på sajten, och funderar på att kanske börja med att stunta. Har för tillfället inte PC versionen, bara PS2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Har spelet på PS2 och haft det på PC. Jag föredrar PC eftersom det är mycket lättare att spara sina stunts med replayfunktionen, och man slipper köpa ett "TV till datorkort". Dessutom är det lättare med tangentbord än en kontroll om man är van vid andra PC-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Enligt mig är att stunta på PS2 varken kul eller enkelt. För att ha något kul med det man presterar behöver man en PC så man kan göra film av det. Det GÅR på PS2 också men det är klumpigt och kvalitén blir inge vidare. Replay-funktionen är inte speciellt bra i SA men på PS2 existerar den ju inte alls. Du kan heller inte använda SCM's eller trainers för att kunna få fram fordon eller teleportera dig, ännu ett minus till PS2. Därför säger jag PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Du kan heller inte använda SCM's eller trainers för att kunna få fram fordon eller teleportera dig Mm precis, det glömde jag nästan. Keepin Stunters Sane Since Dec'05... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Då så, besäller förmodligen PC versionen från Webhallen idag då, rätt så billigt. Tack för svaren. Redigerad 28 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det gör du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts