Puslakan Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Jag söker ett program som jag gjorde filmer med när jag var mindre, Det var riktikt roligt och vill gärna börja med det igen:P Så om ni vet något gammalt program som börjar med 3D som man kan göra film i, så skriv gärna det här! Tacksam för svar! "Typiskt såg nu att jag var inne i allmänt anar att denna ska ligga i grafik " Redigerad 28 februari, 2007 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Microsoft 3D Movie maker nånting? Har letat som fan efter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Åh detta gamla program, höll på med det när jag var yngre. Eller främst min syster, men jag provade några gånger. Ska ha det, eller i alla fall ett demo liggandes på någon skiva Edit: ett demo Redigerad 28 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 http://www.3dmmstudio.co.uk/utilities/3dmoviemaker.zip Full version! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 http://www.3dmmstudio.co.uk/utilities/3dmoviemaker.zip Full version! Wieee Tackar så hemskt mycket blev faktiskt lite rörd av glädje :'( Har letat efter detta i 2 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Annars kan du ju alltid skaffa spelet The Movies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag vet inte om det är rätt program jag tänker på, men jag minns mig ha lekt med något sådant här för många år sedan. Skulle någon kunna posta en screenshot, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Annars kan du ju alltid skaffa spelet The Movies! Det är inte lika roligt, jag blev besviken när det spelet kom ut. Man kan ju inte styra sin gubbe precis som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det är inte lika roligt, jag blev besviken när det spelet kom ut. Man kan ju inte styra sin gubbe precis som man vill Kan man det på detta spel/program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 WOOT! Detta kommer jag ihåg! Fyfan vad kul man kunde ha med det.. tankas DIRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Wasabi. Det går inte att öppna för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Wasabi. Det går inte att öppna för mig Tanka du demot eller fullversion? Demot funka inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Tanka du demot eller fullversion? Demot funka inte för mig Fullversionen funkar inte för mig, står att ja behöver en cd. Någon som vet var ja kan köpa eller få tag på den på ett lagligt sätt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Det där programet var helt jävla retarded. 1. Du får inte ens välja vilken mapp du vill installera det på. 2. Det bildas aldrig någon Ikon 3. Det står ''Oops. The following file or folder that we need was missing or readible. To fix this problem, please Exit, and then run Microsoft Movie Maker agian. (see your jewelcase booklet for unstructions) sharecd.chk Vad är felet med CD'n? Har till och med installerat om det men det funkar inte. Redigerad 1 mars, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 http://www.3dmmstudio.co.uk/utilities.php Vissel vissel kolla där om ni har problem med cd'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 http://www.3dmmstudio.co.uk/utilities.php Vissel vissel kolla där om ni har problem med cd'n Står att den inte hittar "3dmm CD". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Står att den inte hittar "3dmm CD". Vissel vissel no-cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Cinema 4D räknas som gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts