fido Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 tja tja alla undrar hur man får tag i model av color line festival eller silja line europa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Brukar inte såna där finnas att köpa ombord på båtarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det ska väl gå att köpa såna där i random Hobby affärer.... eller har jag fel nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det ska väl gå att köpa såna där i random Hobby affärer.... eller har jag fel nu igen? Har för mig att båtar som går under vissa rederier som den där brukar gå at köpa i souvenirbutiken ombord på båten i fråga. hobby butiker brukar väl oftast ha gamla båtar, som titanic, wasa och sånt stuff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jag vet att Revell har, eller åtminstone har haft en modell på Silja Lines Finnjet, men på varken Silja Europa eller Color Festival har jag sett någon. Varför vill du ha modeller bara just av dessa båtar? Men ta kontakt med rederierna i fråga, de har säkert någon modell som ligger och skräpar, som du kan få köpa. Men var beredd på att du får betala "ganska" mycket för en sådan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Låser pga kasst trådnamn. Byta namn är inget alternativ då ni inte lär er nåt av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 *sidnot* Detta är ett ypperligt ämne att dra i "söker namnet på.." topicen. En fråga efter en sak som efter den blivigt besvarad kommer dö är inget som kräver en egen topic. Kom ihåg detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts