Lofon Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Hallå! Jag skulle behöva hjälp! Jag lånade The Sims 2 av en polare för att testa det... Men efter att ha installerat det så får jag det ändå inte att vilja fungera! Den klagar på att ett CD/DVD Emuleringsprogram har upptäckts, och att jag ska stänga av det och sedan starta spelet igen! Problemet är bara det att jag efter att avslutat daemon tools FORTFARANDE inte får igång spelet! Nu så har jag till och med avinstalerat Daemon Tools, men det fungerar fortfarande inte! :'( Om någon skulle kunna hjälpa mig så blir jag tväldigt tacksam! För övrigt så kan jag ha något annat emuleringsprogram i datorn som min far installerat... Är dock osams med honom, så det är lite svårt att ringa upp och fråga, så om ni har tips på andra emuleringsprogram som skulle kunna vara skyldiga så skriv gärna ner dom! Behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Du har inget typ bränn program instalerat,För jag kan köra mitt sims 2 fast jag har Daemon tools aktivierat Edit: Saxat Från EA Support: Tyvärr så är en del program som möjliggör kopiering av CD- och DVD-skivor inte kompatibla med The Sims 2. Exempel på dessa program är: * CloneCD * Alcohol 120% och Alcohol 52% * Daemon Tools Denna typen av program måste avinstalleras innan The Sims 2 kan installeras och spelas. Utöver detta så skapar en del CD-bränningsprogram virutuella CD-enheter som också kan orsaka detta felmeddelande. Om detta är fallet så rekommenderar vi att man läser manualen för programvaran hur man skall stänga av och avinstallera de virutuella enheterna. Produkter som vi känner till skapar dessa problem är: * Nero v5 and v6 * Roxio Media Creator Redigerad 27 februari, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 * CloneCD * Nero v5 and v6 Shit! Jag har båda installerade! Aja, får ta och avinstallera och testa sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Vilket otroligt ruttet påhitt av EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ganska idiotiskt påhitt eftersom det inte hindrar folk från att olagligt spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det fungerade! Tack så hemskt mycket för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det är lika gay som när Sharp döljer mp3 filer på deras Mp3 spelare när man lägger in dem för att man inte ska kunna ge dom till någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Jag laddade ner en pirat cd när min egen original sprack, och när jag mountade den så avinstallerade spelet sig själv. Alla mina savefiler försvann också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts