RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Håller på att... köpa ... Microsoft Train Simulator. Någon som har erfarenhet av det? Är det ungefär som Flight Simulator, att man bara kör fordonet i fråga, och sen inget mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Håller på att... köpa ... Microsoft Train Simulator. Någon som har erfarenhet av det? Är det ungefär som Flight Simulator, att man bara kör fordonet i fråga, och sen inget mer? Nae, Har spelet. Inget SUPER kul spel tyvärr.. Man kan köra tåg som ät mil långa. OCh sånt skit. inte den bästa kvaliten. Så en annan tåg simulator som man kúnde skjutsa folk (NPC) i. typ åk mellan dom 2 stationerna med dom människorna.. Men aja, du får själv bedömma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nae, Har spelet. Inget SUPER kul spel tyvärr.. Man kan köra tåg som ät mil långa. OCh sånt skit. inte den bästa kvaliten. Så en annan tåg simulator som man kúnde skjutsa folk (NPC) i. typ åk mellan dom 2 stationerna med dom människorna.. Men aja, du får själv bedömma... Är det så att man följer alla signaler och så, så man måste stanna och vänta på ett mötande tåg innan man själv kan fortsätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Är det så att man följer alla signaler och så, så man måste stanna och vänta på ett mötande tåg innan man själv kan fortsätta? Jag mötte aldrig nåt annat tåg på min resa. och då gasade jag 50% över den "Rekomenderade" hastigheten för det tåget. det var det längsta.. Men do.c var det mest en spårigt.. Men det finns skyltar och sånt som säger hur fort man bör åka och man kan byta räls vi en så där räls växel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag mötte aldrig nåt annat tåg på min resa. och då gasade jag 50% över den "Rekomenderade" hastigheten för det tåget. det var det längsta.. Men do.c var det mest en spårigt.. Men det finns skyltar och sånt som säger hur fort man bör åka och man kan byta räls vi en så där räls växel.. Okej, får se vad jag tycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Köp annars Trainz Railroad Simulator 2006. Där kan du hämta upp männsikor och sånt. Sen så måste man vänta innan man får åka iväg o sånt. Ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Köp annars Trainz Railroad Simulator 2006. Där kan du hämta upp männsikor och sånt. Sen så måste man vänta innan man får åka iväg o sånt. Ganska kul. Hmm, låter faktiskt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Jag spelade demot någon gång på stenåldern. Är väl ganska kul om man gillar tåg och såna grejer men det är väldigt linjärt, rarely leaves the track liksom. (Ka-ching) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Köp annars Trainz Railroad Simulator 2006. Där kan du hämta upp männsikor och sånt. Sen så måste man vänta innan man får åka iväg o sånt. Ganska kul. Kanske var det jag hade sett... Får kolla in det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Kan säga iaf att Trainz Railroad Simulator 2006 är bättre än Microsoft Train Simulator. För Trainz Railroad Simulator 2006 där kan du göra mera saker. Köra tåg o hämta upp folk. DU kanske måste vänta in tåg på det har ej hänt för mig än så länge. Du kan ej åka först du ser att det är grönt. Det finns typ nån liten skylt eller vad jag ska säga som lysser Rött. När den slår Grönt är det bara åka, Men det svårast är att stanna tåget i tid. Det har jag haft lite problem med. Redigerad 25 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Kan du japanska ska du skaffa ett av Densha De Go spelen. Helt klart de bästa "tågspelen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Kan du japanska ska du skaffa ett av Densha De Go spelen. Helt klart de bästa "tågspelen". Jag antar att du kan japanska, då du måste ju ha testat det? Redigerad 26 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag antar att du kan japanska, då du måste ju ha testat det? Klart han kan japanska! Är du född igår eller, alla kan ju japanska på sveriges gator!!!!11 not.. Har aldrig provat något simulator spel, skulle vara kul att pröva något som inte är enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Klart han kan japanska! Är du född igår eller, alla kan ju japanska på sveriges gator!!!!11 not.. Har aldrig provat något simulator spel, skulle vara kul att pröva något som inte är enformigt Men åh, har du aldrig provat ett simulatorspel? Shit är du typ född i farstun? Trillade du i trappan när du var liten eller? Alla har ju typ spelat ett typ simulator typ spel. Typ!111111111one Not. ^^ Rekommenderar även Sip Simulator 2006 + Add-on. Ganska underhållande trotts den kassa(!) grafikmotorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Men åh, har du aldrig provat ett simulatorspel? Shit är du typ född i farstun? Trillade du i trappan när du var liten eller? Alla har ju typ spelat ett typ simulator typ spel. Typ!111111111one Not. ^^ Rekommenderar även Sip Simulator 2006 + Add-on. Ganska underhållande trotts den kassa(!) grafikmotorn. Krigssimulatorer som OFP och arma har jag spelat Blev lite intresserad av Ship Sim 06 när jag hörde att man kunde köra bl.a. Titanic. FSX och SS06 funderar ja på att skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Provade MTS i två dagar, sen blev jag less på det. Funderar på Ship simulator, får se om jag provar det nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Krigssimulatorer som OFP och arma har jag spelat Blev lite intresserad av Ship Sim 06 när jag hörde att man kunde köra bl.a. Titanic. FSX och SS06 funderar ja på att skaffa Köp Add-on när du ändå är igång, du får bl.a en massa nya båtar och uppdrag. I nuläget kan man bara köpa det... Läste en liten notis på FZ att MS planerar en ny Train Simulator, baserad på den motorn FSX använder. Redigerad 27 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Funderar på att testa MTS, man har ju läst om det lite då och då. Dessutom är min farsa lokförare, så man har ju någon att hämta lite "good advice" ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Provade MTS i två dagar, sen blev jag less på det. Funderar på Ship simulator, får se om jag provar det nån dag. Annars kan du testa Trainz Railroad Simulator 2006 Och se vad du tycker om det. Det är mkt bättre än MTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Annars kan du testa Trainz Railroad Simulator 2006 Och se vad du tycker om det. Det är mkt bättre än MTS Mjo, får se om jag tar hem det. Systemkrav på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts