Tweak Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nej, men jag frågde eftersom du var så stolt över att ha TV8. Han sa det väl mest som en kul grej.. haha du är tjurig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Han sa det väl mest som en kul grej.. haha du är tjurig Ok, nej jag är inte tjurig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ok, nej jag är inte tjurig. Ja, din pappa tjänar mer än min. Snälla. Yepp, nian sänder förtillfället reklam och FC Köpenhamn - Hammarby och för ovanlighetens skull är symbolen i det vänstra hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ja, din pappa tjänar mer än min. Snälla. Yepp, nian sänder förtillfället reklam och FC Köpenhamn - Hammarby och för ovanlighetens skull är symbolen i det vänstra hörnet! Hur vet du vad min pappa tjänar?? Och hur vet du att jag var tjurig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Fan. Jag scannade efter kanaler men hittade inte Kanal9 . Kommer den på Måndag eller? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tveksamt om vi behöver fler kanaler.. Gjorde kanalsökning innan, hittade den fast den hade inte bytt namn från ONE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ger ett väldigt seriöst intryck... "Kanal9 är en kvalitets TV-kanal med målgruppen 30-59 år." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hur vet du vad min pappa tjänar?? Och hur vet du att jag var tjurig. Jag vet inte hur mycket din pappa tjänar och jag har inte sagt att du är tjurig? Uppenbarligen är du det då du tar åt dig allt. Glöm vad jag sa, okej? Tux: Kanalen sänder redan ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Tux: Kanalen sänder redan ^^. Men varför kan inte jag hitta den? :'( . Heter den något annat eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Den är väl inte gratis, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Den är väl inte gratis, aight? Jo... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag vet inte hur mycket din pappa tjänar och jag har inte sagt att du är tjurig? Uppenbarligen är du det då du tar åt dig allt. Glöm vad jag sa, okej? Tux: Kanalen sänder redan ^^. Men vf säger du saker du inte vet och avslutar allt med snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Men vf säger du saker du inte vet och avslutar allt med snälla? För att du verkar ha luft bakom pannbenet och inte förstår skämtet, trodde du på fullaste allvar att det din pappar tjänar inte relaterades till något annat än just det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) För att du verkar ha luft bakom pannbenet och inte förstår skämtet, trodde du på fullaste allvar att det din pappar tjänar inte relaterades till något annat än just det? Och varför visste jag att du skulle också komma och kommentera allt som skrivs om mig. Skämtet var torrare än Mars! Redigerad 28 februari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Och varför visste jag att du skulle också komma och kommentera allt som skrivs om mig. Skämtet var torrare än Mars! Naaaw, hämta snuttefilten nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Nej, inte snuttefilten utan mamma. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ursäkta att jag drar upp tråden. Jag ville bara fråga om det bara är jag som tycker att Kanalen är keff? I början trodde jag bara att de var sega i starten och att de skulle komma med sköna filmer och bra serier. Men nej, Kanal 9 sänder fortfarande samma strunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ursäkta att jag drar upp tråden. Jag ville bara fråga om det bara är jag som tycker att Kanalen är keff? I början trodde jag bara att de var sega i starten och att de skulle komma med sköna filmer och bra serier. Men nej, Kanal 9 sänder fortfarande samma strunt. Håller med dig, har hittills inte sett något alls som jag har intresse av på den kanalen. Och så någon gång ibland sänder de en film som nästan alltid är mer än 10 år gammal, hehe dem får allt försöka lite bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Ursäkta att jag drar upp tråden. Jag ville bara fråga om det bara är jag som tycker att Kanalen är keff? I början trodde jag bara att de var sega i starten och att de skulle komma med sköna filmer och bra serier. Men nej, Kanal 9 sänder fortfarande samma strunt. Det enda bra 9:an har sänt (som jag har sett) är Elitserie-hockey. Tycker det verkar som att mest sänds gamla tv-serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Top Gear är det ändå så länge som lockat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts