Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Nå, vad tror ni om kanal 9? Man har ju sett reklamen, men på min TV visar de forfarande bara kanal 9 logon... same för er? De skulle ju börja sända den 25... vilket det är nu . Imo, det blir antagligen bara en ny TV3, fast i kanal 5 format. Kanske lite mindre egentillvärkade reallityshows á la Sverige. Jag behöver väl bara nämna Top Dog eller Sing-A-Long . http://www.kanalnio.se/ Nå, behöver Sverige en ny underhållningskanal? Edit: TV-underhållningskanal? Någon snäll får gärna plocka bort TV-. Redigerad 25 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nej, det tycker jag inte. Har vi inte tillräckligt redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Som jag sa till min kompis igår: Kanal 9 kommer att vara som 3:an, 5:an och 6:an, fast seriösare. Kanal9 är en kvalitets TV-kanal med målgruppen 30-59 år. Redigerad 25 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Som jag sa till min kompis igår: Kanal 9 kommer att vara som 3:an, 5:an och 6:an, fast seriösare. Kanal9 är en kvalitets TV-kanal med målgruppen 30-59 år. Såg det... förhoppningsvis är det inte förbjudet för oss under 30, och de över 59 att titta på den :'(. Redigerad 25 februari, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Man kan väl aldrig få för många. ..förresten så tror jag de börjar sända vid 16.45, iallafall enligt hemsidan. Redigerad 25 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 wii, jag har kanal 9 Den verkar faktiskt intressant.... ska ägna min kväll åt att se om jag har rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ni som har kanalen, vilken kanal flög den upp på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ni som har kanalen, vilken kanal flög den upp på ? ComHem-kanalen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Såg denna kanal då jag inte hade just ComHem kanalen kvar, de skulle väl börja vid 15 tiden att börja sända med en Royal League match?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Denna kanal ska även sända Oscars-galan om jag inte minns helt fel. Synd att man inte har den, hade nämligen gärna sett Oscars-galan. Jävla ettan/tvåan och fyran som inte kan tänka sig att köpa rättigheterna att sända för att det är "för dyrt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Har Canal Digital fått den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Live från Oscar-galan. Klart jag ska kolla på Kanal 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ni som har kanalen, vilken kanal flög den upp på ? För mig tog den "One" eller vad den hette. Plats 50 om jag inte minns fel. Jag har Boxer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Har viasat, så jag kan inte få in denna kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hittade den, den verkar ju vara bra men kommer den kosta pengar eller kommer den att ingå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Gjorde kanalsökning nyss. Jag har inte fått den. Jag har Canal Digital. Däremot hade jag fått TV 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Gjorde kanalsökning nyss. Jag har inte fått den. Jag har Canal Digital. Däremot hade jag fått TV 8 Så du gillar talk shower om politik ekonomi etc?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Så du gillar talk shower om politik ekonomi etc?? Sa jag de? Svar nej. Jag sa bara att jag hade fått den kanalen. Jag hatar politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Sa jag de? Svar nej. Jag sa bara att jag hade fått den kanalen. Jag hatar politik. Nej, men jag frågde eftersom du var så stolt över att ha TV8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts