VickeX Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 - Wierd As Possible - True fakers - Whoop Da Jumpers - Take Cover Bitches - That Was The Day I Was Reborned. Kan inte bättre.. *LoL* Om jag tänker efter vad dom ganska dåliga, men skit samma Tur att du inte tycker dem var så bra själv, för jag måste säga att jag inte gillar någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) - Just Another Day Nigga' - Roger That Mr. Cool Aaahahahahaha Ska pilla ihop en fin liten .zip-fil snart. Redigerad 20 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 *förslag* - I Won't Back Down. - Screaming for vengeance. - HellRider. - Bust A Move. ( Finns låtar som heter det. Kan vara bra ? ) *förslag* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Min åsikt är att ta något unikt och inte någon möjlig emo-låttitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Min åsikt är att ta något unikt och inte någon möjlig emo-låttitel. Läste du mina förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Läste du mina förslag? (:!!! "While Waiting" låter som ett emonamn för mig och "Crash" är för casual, dessutom finns det en rad filmer som heter "Crash Course". Jag har för mig att det finns en gammal SA film som heter "Crash" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hellrider lät coolt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hellrider är bara dumt, cliché och.. Dumt.. Då blir man en "nobody". Man ska ha ett kreativt namn, det ska liksom flyta med tungan. Det ska vara lätt att säga. Det är så man får publicitet. Inte för jag har några förslag, men försöker bara hjälpa lite med tankeverksamheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Hellrider är bara dumt, cliché och.. Dumt.. Då blir man en "nobody". Man ska ha ett kreativt namn, det ska liksom flyta med tungan. Det ska vara lätt att säga. Det är så man får publicitet. Inte för jag har några förslag, men försöker bara hjälpa lite med tankeverksamheten. Inte för att det angår mig, men du verkar Liiite negativ. Kom på ett eget namn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Inte för att det angår mig, men du verkar Liiite negativ. Kom på ett eget namn då. Jag är negativ, ja. Men jag tänker äver på saker och ting från ett media perspektiv. Tittare vill ha något exotiskt och intressant att titta på. "Hellrider" är liksom.. Lamt. Tråkigt. Italienska, latin, längre namn, franska, tyska. Finns många saker man kan välja mellan. Ett krav igentligen. Att saker och ting har en intressant titel. Hur tror du folk började köpa Cillit Bang! ? De fann namnet intressant med egenskapen. De kom ihåg namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Håller med, just Hellrider låter fasligt fjantigt. Ska ge det en funderare över natten, får se om jag kommer på nåt. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Tyvärr Mr.M Dina replays funkar inte (:!!!, kan det bero på att\om du andvänder Dannyes Smc? Edit: Fixade det nu, Laddade ner DUSMC och då gick det (:!!! Redigerad 21 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har hittat Main och Outro musik nu, och namnförslag....Kunde "Trigger" Vara något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Jag har en känsla av att du får lov att förlänga deadlinen. De har mindre än 2 veckor på sig att fixa stunts och sådant och alla kanske inte har tillgång till SA varje dag. Och varför "Trigger"? Förklara varför ni skulle ha det isåfall. Redigerad 22 mars, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag har en känsla av att du får lov att förlänga deadlinen. De har mindre än 2 veckor på sig att fixa stunts och sådant och alla kanske inte har tillgång till SA varje dag. Och varför "Trigger"? Förklara varför ni skulle ha det isåfall. För att det är snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 För att det är snyggt? Det handlar inte om snygghet. Det handlar om videon. Det ska vara ett budskap. "Trigger.. Ahapp.. Eh? Wtf? Var inte det här en CS video?" Trigger fungerar inte vid stuntvideos. Hade det varit CJ som gick runt och sköt people, okej. Men.. Passar inte in när det är motorcykel/bil stunts. Men, men. Jag är inte den som bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 För att det är snyggt? Imo var det verkligen inte snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Kör på "Glassigt" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Kör på "Glassigt" xD Rock on! Fan, jag har faktiskt tänkt på det här med namnet en hel del. Men jag kan inte komma på något. Jaja, ska ge det några chanser till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Vad var det för fel på alla mina förslag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts